4. rotaļlieta. Tamborēts sajūtu maisiņš.

08:45



Mani sauc Lelde, esmu Laines brāļa draudzene.
Šo to no rokdarbiem uztaisu teju katru dienu, bet iemīļotākā man ir tamborēšana. Speciāli šīs nedēļas labajai domai, Laine mani palūdza uztaisīt "Sensoro jeb sajūtu maisiņu" , jo līdzīgu reiz uzdāvināju viņas mazajiem - viņi to esot dikti iecienījuši. Bet nu, no vārdiem pie darbiem!




Vajadzēs pavisam vienkāršas lietas - dziju, daudz pogu, tamboradatu un pildījumam vidēja lieluma akmentiņus, kastaņus vai lazdu riekstus čaulās.


Uztamborējam nelielu strīpainu "šallīti", stingri piešujam tai visas sagatavotās podziņas


Pārlokām šallīti uz pusēm un sašujam vai satamborējam kopā malas. Uztamborējam striķīti ar ko aizsiet maisiņu.


Maisiņš gatavs!

Šāda veida maisiņu, pretēji Mustura.lv foruma norādēm ( "nebūtu labi pildīt ar griķiem vai kādām citām lietām, kas var sapelēt vai uzbriest.") droši variet pildīt gan ar griķiem, pupām, makaroniem vai tējas zālēm, jo pirms mazgāšanas to visu mierīgi var izņemt laukā! 




"Vēl man ienāca prātā, ka, lai atvieglotu pildījuma izņemšanu, var uzšūt iekšā liekamus oderes maisiņus, kurus katru sapildīt ar citādu pildījumu un pēc vajadzības viegli var savstarpēji pamainīt! Vēl ideja - ievietot maisiņā ar siltu ūdeni pielietu pudelīti!
Īsāk sakot - lai veicas pagatavot "Sensoro maisiņu" arī jums!
/Laine, Mammas rokas/"

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!