Ar akmeņiem.

09:20

Nevaru vien rimties. Biju tak plānojusi parādīt ko pavisam citu - Kā uzšūt turku bikses, bet tā akmeņu tēma vakar man atgādināja, ka jau sen sen arhivēju savās ideju mapēs i-netā reedzētas idejas ar akmeņiem. Izdomāju, ka pie viena padalīšos arī ar atrasto internetā.  

Tātad - Oda akmeņiem (kā mana māšele nosauca iepriekšējo ierakstu) 2. daļa!

Nu visupirms cits par citu skaistāki aptamborēti akmeņi:


Bloga Wool and tea sadaļā "Crochet"(ienirstiet - man kā "gadā reizi "tamborētājai bija ko nenobrīnīties!)



Akmeņi, uz kuriem kombinēta šūšana un tamborēšana!


Nu pilnīga akmeņu māksla!



Runājot par mākslu - kopā ar bērniem apgleznoti akmeņi:


Kopā ar bērniem citādi apstrādāti akmeņi (šie ir vispirms uzkarsēti un tad ar vaska krītiņiem noķellēti) - iemetiet aci Wise Craft blogā



Turklāt vesela iedaļa ar par darbošanos ar akmeņiem Martha Stewart mājas lapā




Un akmeņi, kas apgleznoti, kad bērni nolikti gulēt



Funkcionāli akmeņi



Nu jau pietiks... Noteikti atgriezīšos pie šīs tēmas vēl kādreiz, jo man tā šķiet neizsmeļama! Tagad gan naski sākšu gatavoties ciemiņu uzņemšanai! Rīt (vai parīt - atkarībā no ballītes noskaņas) tad par tām turku biksēm!
Iedvesmas pilnu jums dienu!

You Might Also Like

2 comments

  1. Tamborētie ir vienkārši dievīgi. Kādreiz būs jāpamēģina.

    Un daudz laimes vārda dienā!!! Lai izdodas skaista diena!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies! Cepu pīrāgus un griežu salātus - lai tik tā diena pamēģina neizdoties! :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!