Otrās Elpas konkursa pieteikums.

13:10

Šodien, kad "Otrā Elpa" palūdza nosūtīt viņiem "pirms un pēc" bildes, secināju, ka manās rokdarbu un bloglietās parādījusies nepatīkama tendence - aizmirst nobildēt darbu rezultātus. Jo ar tādu, kāds šobrīd ir mans aparāts, ievesma knipsēšanai burtiski jākasa no zila gaisa. Un, tiklīdz atrodu iedvesmu, to momentā nokauj savu laiku nokalpojušie un pārātri enerģiju zaudējošie četri AA tipa akumulatoriņi... Mans Poparāts ir so last century...

Un tālab NAV!!! Nav bilžu tiem nabaga pēdējiem kubiem, gluži vai asaras birst par to... Nav bilžu arī Otrās elpas konkursam. Nē, precīzāk - ir "pēc" bet nav "pirms"... un tagad atceros, ka tas tāpēc, ka grasījos to savu materiālu čupeli bildēt, bet izlādējās baterijas... un tad nebija laika un vēl 77 apstākļi, un sāpēja mati un tā tālāk, kamēr... sākās radošais process un protams, ka tobrīd jau viss bija par vēlu... Nē, nu tehniski par vēlu bija brīdī, kad atdevu savu veikumu veikaliņā... un tomēr...

Vienvārdsakot :

Manā izlozētajā materiālu komplektā bija:

1) Dziedoša vācu (vai somu, vai tml.) plastmasas Santaklausa galva (!!!)
2) 2 mazas PSRS laiku dzejoļu grāmatiņas
3) Videokasete ar filmu "Armagedon"
4) audiokasete ar krievu mūziku

Jā. Es arī sākumā nodomāju tieši to pašu ko jūs. :)
Un, ja godīgi, tad diezgan ilgu laiku es tiešām nevarēju pat iedomāties, ko lai uztaisa no šīs kaudzītes šķietamo grabažu... Bērni skraidelēja pa māju ar to skaļo S.Klausa galvu, kura, johoho, krita uz nerva vārīgā un atgādināja, ka laiks iet, laiks iet, laiks iet (nevis no sērijas, ka laiks doties, bet laiks dodas)

Un tad vienā mirklī - KLIK!!! Ideja skaidra kā dzestrs rudens rīts! Ziem`ssvētki!
Un, kopš izdomāju risinājumu savam komlektam, nekas cits vairs prātā neienāca! Tāpēc mana simboliskā artava šim "Otrās Elpas" konkursam un attiecīgi tirdziņam ir četras superEKO, superRECYCLED svētku virtenes!
PēSē. Salaveci iedevu atpakaļ neskartu un piekodināju, ka tādam tam jābūt, jo, galu galā - tieši šis trokšņpilnais vecī`c deva man iedvesmu un noskaņu! :)






Buon Natale!
Gaidām konkursa rezultātus! :)



You Might Also Like

6 comments

  1. Laine, ja tu zinātu, kā es smējos, lasot tavu ierakstu! :D Gandrīz zem galda biju. :D Īpaši par johoho dziedošo Santa Klausa galvu. :D

    AtbildētDzēst
  2. Hela! Prieks, ka tev prieks! Tā tas arī bija domāts! :D

    AtbildētDzēst
  3. ...uzticīgs draugs...linu lauks... jo blakus man zied... Z-svētku virtenes dzejas cienītājiem:):)
    Paldies par kārtējo C vitamīna devu:)

    Un pēc šādas Santa Klausa galvas paglābšanas no demontēšanas-pārmontēšanas procedūras, Tev uz Z-svētkiem pienāktos kāds spoguļkameras izstrādājums...:):)

    AtbildētDzēst
  4. Ui, Ilze, tev kā grāmatniecei laikam šito nemaz rādīt nedrīkstēja :D
    Bet patiesībā man jau liekas, ka tiešām tāda virtene ar ļoti daudznozīmīgu idejisko jēgu... Nu kaut vai ka no koka papīrs atkal par koku...

    Bet nu vispār - aizmirsu pastāstīt, ka tam Santam bija tendence ieslēgties pašam no sevis un tā nu es divreiz johohoju mikrītī Jelgava-Rīga! Un pašai tādi prieki bija! :D

    AtbildētDzēst
  5. :DDDD
    Tas pēdējais komentārs par dziesmu mikriņā...

    AtbildētDzēst
  6. ļoti jaukas svētku virtenītes ,ar tik izteiktu recycling piesitienu, ka vienkārši prieks!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!