Palūk vei!

01:50

Ak, kur tas laiks, kad pēdējo reizi šajā virtuālajā dienasgrāmatā parādījās kāda Mammas Roku šūdināta rotaļlieta! :D Likumsakarīgi- ir taču vasara! :) Gribētos jau izlikties, ka vasara man plezīrā vien pagājusi, taču patiesība ir maķenīt citāda- dārza mums šogad nav, tomāti siltumnīcā nīkuļo, puķdobē arī īsti nav ko darīt, bērni vairāk spēlējas paši kā ar mani un tāpēc Mammas Rokām stipri noveicās, ka liela daļa no jums noignorēja manu uzsaucienu par vasaras brīvlaiku no maija līdz septembrim! :D
Un tā- nedēļas paiet čakli strādājot un meistarojot dāvanas mazajiem ķipariem visā Latvijā un ārpus tās, lai nedēļas nogalēs tad varētu  no sirds atpūsties!
 Vienā no šādām čakldarbošanās reizēm tapa Mammas Roku jaunums: mazizmēra rotaļu kubiņš! Lielie tematiskie, attīstošie kubi joprojām ir Mammas Roku firmaszīme, bet tagad Mammas Rokas sāk meistarot arī mazos kubiņus (12x12x12 cm), ko ērti paķert līdzi pārbraucienos ar auto vai pastaigājoties ar bērnu ratiņiem!
Uzsāku šo kubu sēriju ar zīmīgu un man iemīļotu tēmu- "Mežā". Kā nekā Mammas Rokas savas rotaļlietas taču meistaro Zaubes mežiņā.
P.S. Pats pirmais kubiņš aizceļoja uz veikalu "Dūda" Tukumā! Tukumnieki- jūs esat priviliģēti tikt pie mazkubiņa pirmie! :)







Un vēl brīvbrīžos pacentos papildināt Garo leļļu pulciņu, nosūtot uz veikaliņu divas jaunas, draudzēties alkstošas dāmas!



Lai arī vasaras režīmā veikaliņa satura atjaunināšana ir gausa, visu, ko sirds kāro droši varat paust man e-pastiski! :)
Uz sazināšanos!

You Might Also Like

2 comments

  1. Mazo kubiņu apbrīno daudzi, tomēr tukumnieku TOP NR.1 ir ēdamlietu komplektiņš. Arī otrais pazuda jau pirmajā dienā!!!:)

    AtbildētDzēst
  2. Gargrabuļi atkal superduperīgie! Īkšķi augšā ;)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!