Grāmatas čupā.

09:29

Esmu bērnu grāmatu fane! Pie tam esmu no tiem, kas var nopirkt pat saturiski ne pārāk augstvērtīgu grāmatu tik tāpēc vien, ka tā ir skaista. :D Kaut parasti jau skaists noformējums iet roku rokā ar līdzvērtīgu saturu. Šī iemesla dēļ priecājamies, ka Latvijā ir daudz gaumīgas bērnu literatūras un lielākā daļa no tās ir arī mūsu grāmatplauktā.
Uz šī paša skaisto grāmatu viļņa man ir vēl kāda aizraušanās- kolekcionēt skaistas bērnu grāmatiņas angļu valodā. Un ne tikai kolekcionēšanas pēc- mēs viņas tiešām lasām. :)
Parasti pēdējās pieminētās grāmatiņas iegūstu savu second hand medījumu laikā veikalu R.D.A. tīklā.
Bet šoreiz man divas skaistas grāmatiņas izdevās izglābt no salīšanai nolemtas drēbju čupas kādā citā humpalvietā. :)

Pirmā- pasaciņa par puisēnu, kas aizlidoja izplatījumā un satika tur domubiedru. :) Mīļi absurda grāmatiņa, kas mums raisīja daudz smaidu.






Un otra- taustāmgrāmatiņa par jūras dzīvi...





Un kā patīkams šo medību pielikums- deviņi BBC dabas filmu DVD. Niklāvs ir liels fans un ir aplipinājis ar šo tēmu visu ģimeni. Tā kā nu jau pusgadu dzīvojam bez TV, tad šādi diski ir īpaši noderīgi brīžos, kad iekštelpu sporta aktivitātēs (lasīt dīvānlēkšanā un mēbeļvirsmu ķereņu spēlēšanā) jāiestarpina kāda atpūtas pauzīte.


You Might Also Like

4 comments

  1. Sveiki! Liels paldies par jauko ieskatu "otro roku" dārgumos! Parasti nez kāpēc šim sektoram humpalās uzmanību nepievēršu. Bet šie atradumi ir īsti dārgumi :)
    Es jau ilgu laiku lasu Tavu (ceru, ka drīkst uz Tu, jo nu jau jūtos Tevi kaut cik iepazinusi :)) blogu. Katru nedēļu skatos, vai nav kāds jauns ieraksts tapis un regulāri pārskatu senākas Tavas pārdomas. Un tik daudz ko esmu no Tevis iemācījusies, kā arī atklājusi visu ko tik dažādās jomās un noteikti arī iedvesmojusies! Tu man esi atvērusi jaunu pasauli, tādu dvēseliski radniecisku manējai :)
    Runājot par gaumīgo latviešu bērnu literatūru. Pastāsti,lūdzu, kādas grāmatas gulst Tavu bērnu plauktos?
    Man ir pavisam maza - 7 mēnešus veca meitiņa, bet viņai ļoti patīk,ka priekšā lasa, dzied vai skaita pantiņus/dzejoļus. Es gan tālāk par "Zelta pasakām" , 'Ziedoņa pasakām" un manu jaunatklājumu Evijas Gulbes "Dzejolēniem" neesmu tikusi. Labprāt papildinātu mūsu grāmatu plauktu ar kādu jauku un draiskulīgu dzejoļu krājumu bērniem :).
    Lai Tev arī turpmāk pietiek pašai iedvesmas, dzīvesprieka, eneģijas un radošuma ne tikai sev un mājiniekiem, bet arī visiem citiem! Vairāk tādus foršus, izglītotus, kulturālus un gaišus cilvēkus kā Tu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ieva, man arī ir mazajai ļoti patīk grāmatas un dzejoļi. Un šķiet, ka tavai meitiņai tā pat ka mums varētu patikt Bikibuki - atrodami, gan JR grāmatnīcās ( iespējams, arī citās), gan pašas izdevniecības e-veikalā - lielsmazs.lv

      Dzēst
  2. Zane,liels paldies par ieteikumu,par Bikibuki nezināju, bet izskatās ļoti jaukas grāmatiņas,noteikti iegādāšos :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!