Putnu restorāns.

08:20

Pāris dienas blogs bija padarīts apkārtējiem neredzams. Tas tāpēc, ka sapinos meistarībā visādus bloguzlabojumums veicot. Beigu beigās viss ir pa vecam un vēl sliktāk :D Kādā klusā darba nedēļā pievērsīšos šai problēmai atkārtoti. Pagaidām kaut kur starp neizprotamiem html-iem un css-iem pazaudēju pacietību.

Stāsts šoreiz par putnu restorānu.

Tas tviters ir viena štruntīga lieta, ja tā padomā. Tas dod iespēju iemest pa vienai ātrai, aktuālai bildei, bet bieži vien stāsts aiz šīs bildes tā arī paliek neizstāstīts... 
Piemēram skaistais stāsts par to, kā vienu dienu mūsmāju jaunieši gatavoja putniem maltīti.



Uz doto brīdi jaukā pop up ēstuve gan ir beigusi pastāvēt, jo tika taisīta pirms sala un, aukstumam atkāpjoties, zaudēja formu. :) Tomēr vēl vakar šis darbs tika iemūžināts sūtīšanai uz "Kas Te? Es Te!".




You Might Also Like

2 comments

  1. Burvīgs restorāns! ... es jau esmu atmetusi cerības atrast laiku bloga informācijas jaunināšanai un dažām pārveidēm :)

    AtbildētDzēst
  2. Lielisks restorāns! Un putnu valodas pieraksts - zvir, zvir!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!