Pavasara tīrīšana.

17:37

Šonedēļ esmu bijusi čakla čaklītiņa! Esmu šķirojusi, metusi, mazgājusi, fotografējusi un visu ko citu darījusi ar mantām, kas sagūlušas šķūņa mazistabiņā, padarīdamas caurbrienamo eju arvien šaurāku un šaurāku.

Bērnu drēbes izceļojušas katra savu riņķa danci un pat divus. No maniem bērniem pie radu un draugu bērniem un atpakaļ. Atpakaļ, jo svēti ticēju, ka ap šo laiku man šīs drēbes atkal būs nepieciešmas ikdienas lietošanā. Taču- cilvēks domā, bet dievs, eh, dievs dara kā ienāk prātā...:)

Un laiks iet, mode mainās. Tāpēc to, kas pēc visām pienācīgajām kalpošanām joprojām palicis darba kārtībā, gribu nodot tālāk. Šoreiz izmantošu Andele Mandele Kids facebook platformu.
Rati, bēbīšdrēbes, bērninventārs. Iegūtos līdzekļus varētu ieguldīt senplānotajā braucienā uz Igauniju. Bet varētu arī citur. Pavasaris rādīs! :)



You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!