09.

16:15

Devītā mēneša sākums. Zinību diena. Pirmo gadu vasaru baudījām bez lieka pirms+skolas satraukuma. Lai kā mums dažkārt liekas, ka dzīve sastāv no vienām vienīgām dilemmām, beigās vienmēr izrādās, ka bijis tikai viens loģisks situācijas risinājums.

Mūsu bērni mācās mazā lauku skoliņā.
Vidē, kurā kā liels tā mazs cits citu pazīst un sauc vārdā.
Vidē, kurā dienas pastaigā ir iekļauta arī govju un gulbju apciemošana.
Vidē, kura savu iespēju robežās fiziski un morāli pilnveidojas.
Vidē, kurai noteikti vēl joprojām ir daudz vietas izaugsmei. Taču ar šo vidi ir ļoti viegli sadarboties. Nelielais skolēnu skaits un pretimnākošais skolotāju/vecāku kolektīvs vienmēr atvērts idejām. Arī tādām, kas sākotnēji šķiet netradicionālas. Un tas mūsu ģimenei der. Tas ir tieši tas, kas mums vajadzīgs.











Mācību gads sācies neparasti, tpu, tpu, tpu, viegli! Neviens ne pret ko neprotestē un ritmā iedīdāmies ātri. Četras dienas skolas rutīnas vasaru padarījušas par tālu atmiņu. :)  
Laiks rudens darbiem!

You Might Also Like

3 comments

  1. Kā man patīk pirmais septembris! Un vēl pie tam nepilsētā. Viss tā nedaudz sirsnīgāk un personīgāk, man šķiet. Prieks, ka jūsu filozofija sakrīt ar skolas filozofiju, un nekas nav akmenī cirsts. Izglītībā atvērts dialogs ir viens no stūrakmeņiem, lai neveidojas vakumā saspiesta sabiedrība, IMHO...Lai jauks zināšanu gads! P.S.Es piemaksātu par govi un gulbi, bet mums jāizlīdzās ar gaiļiem pagaidām:)

    AtbildētDzēst
  2. Es tavu sajūsmu laikam nedalu, Bietīt... Man šis datums nozīmē vasaras(brīvības) beigas un režīma sākšanos...Bērnībā nepatika tā šausmīgā pucēšanās, vienmēr spiedošās lakotās kurpes, saltā rudens smarža, kas kā nazis nošņāpa vasaru prom pagātnē...

    AtbildētDzēst
  3. O, nē:) Man ļoti patīkamas bērnības atmiņas par Pirmo. Atkalsatikšanās ar visu vasaru neredzētiem draugiem, tas satraukums skolas koridoros, bet nu es esmu skolotājas bērns. Varbūt tas kaut kā asinīs. Spiedošas kurpes gan neatceros, bet dažu gadu skolas forma man ne visai patika. Jā, un rudens man ir mīļākais mēnesis:)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!