Raibs.

22:28


Rudens. Šodien saule glaimoja Vidzemes ainavām. No Cēsīm uz Zosēniem braucu kā caur pastkartēm! Kļavlapu krāšņums, pakalnu zaļuma fonā... Elpu aizraujoši!
Tikām meita: "Vai liksi bildes internetā? Ieliec. Lai citi arī var izdarīt tā kā es. Uzraksti, ka no sākuma jāsaslapina krāsas ar ūdeni. Daaaaaaaaaaaaudz ūdens! Tad jāpūš. Uzraksti, ka var pūst stiprāk un vājāk. Uzraksti, ka meita to teica. Nofočēji? Parādi!..." Topošā žurnāliste-pedagoģe, vai ziniet... :)






 Emai sensitīvais periods uz ņemšanos ar krāsām un otām. Kamēr es pie datora līdz ausīm kultūras vēsturē (man ir iemesls), tikmēr mājas durvis noblīkšķ un meita laukā. Pēc lapām un puķēm. Un tā mēs spiedām, zīmogojām, pūtām, meklējām interesantas tehnikas un risinājumus. Pelašķu krusa, un gurķu bruģakmeņi. Raibs. Rudens.





Raibu rudeni visapkārt!

You Might Also Like

2 comments

  1. Šis rudens ir tik brīnišķīgs! Mēs ar Mārci esam traki aizrāvušies ar velotūrēm pa Piebalgas apkārtni - tik skaisti tie pakalnu skati, raibie mākoņi, saule, lietus, dūmakas. Šodien veicām kārtējo nelielo (ap 35km) veloizbraucienu un kāreiz nobraucām gar Tavām zosīm, varen skaļi mūs sveicināja:)
    Jums ar Emīliju lieliski darbiņi! Īsts rudens!!

    AtbildētDzēst
  2. Skaisti mākslas darbi! Paldies par iesdvesmu! Sen nav zīmēts ar krāsām..

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!