Viru-viru-virtenes!!!

22:47


O, jā! Ballīte pēc ballītes; viena virteņu spole pēc otras! Līdz ar ievu lapām un ābeļu zaru apaļajiem pumpuriem izspraucas arī pavasara ballītes tuvās un tālās Latvijas vietās! Kā saka- pašglaimu nekad nevar būt par daudz, tāpēc: esmu lepna par tik plašu, gaumēm un sajūtām pielāgojamu Mammas Roku virteņu klāstu! Šobrīd veikaliņā pieejamas veselas 13 krāsu kombinācijas!

Vakar piešuvu Pirātu un Pagalma ballītes virteņu metru desmitus! Rakstiet droši, virtenes gatavas sēsties pasta karietē!












P.S. 12.maijs man ir Rīgā braukšanas diena. Ja noskatīts kas Mammas Roku virtuālajos plauktos, dodiet ziņu!

P.P.S. Patīkams jaunums rīdziniekiem- dažas virteņspoles turpmāk stāvēs arī Rīgā, līdz ar to tiks radīta iespēja atcerēties par virtenēm pēdējā brīdī un tomēr būt to laimīgo vidū, kam Mammas Rokas palīdzējušas radīt svētku noskaņu! :) 

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!