Zemenes un ananasi.

06:30

Ja jau blogot, tad blogot! :) Un tā- par jaunumiem, ko sagādāju vasaras cēlienam. Sanāca būt Rīgasciemā un iekuģot Abakhan Fabric (tautā saukts par Abrakadabru un vēl visādos zaimvārdiņos:)). Cenas- nemainīgi augstas; pārdevējas- puse uz pusi: daļa ļoti laipnas, daļa- nemainīgi īgnas. Un man likās, ka tā varbūt tāda Pulkveža Brieža ielas Abakhana specifika, bet nē, arī tajā pie Sporta pils netrūkst 21. gs pārsteidzošu apkalpošanas piemēru :).

Taču audumu izvēle visai pieklājīga un, ja vien man makā būtu biezāks papīriņu slānis, zemāk redzamajā bildē būtu vismaz uz pusi dažādu krāšņumu vairāk.


Raupja lina audumam ar zemenītēm 70% atlaide


Olīvu un sūnu krāsas ir mans nemainīgs fetišs nu jau ~desmit gadu garumā...


Šujot krāšņas rotaļlietas, nav nekā vērtīgāka par "gudru" fona audumu- tādu, kas nav vienkrāsains, bet nav arī pārāk aktīvs. Tāpēc grozā nonāca arī milzu gabals šī skaistā brūnīša. Pietiks ilgam laikam :)


Un tad ir audumi kā šis. Personības.:)


Laikam jau ir jāvirmo gaisā idejai, lai pie audumu stenda iekārotu šādu audumu. Par laimi cītīgajā pavasara cēlienā top arī ideju liste vasarai un tur patiesi paredzēta vieta ananasiem!


Iedvesmas pilnas rokas! Atliek ķerties pie darbiem! :)

You Might Also Like

2 comments

  1. Ak, vai! Es nepavisam ne šuvēja, bet kādam vienkāršam nieciņam dažkārt saņemos. Nezinu, tagad smieties vai raudāt, jo iegāju viņu mājas lapā, atlaides par godu jubilejai... ar papīriņiem jābūt taupīgai, bet veikals 10 minūšu brauciena attālumā... :D

    AtbildētDzēst
  2. Sigita- turies! :) MAna stratēģija- pavadīt veikalā pietiekami ilgi laiku, lai sākotnējo spontanitāti pārņemtu vesels, racionāls saprāts. Pusi tad nolieku atpakaļ un, mājās pārrodoties, tad vilšanās nav. :D

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!