Pirmā apaļā.

09:00

10 gadi. Pirmā tik apaļā dzimumdiena vēl nesen mazā puisēna dzīvē. Šo dzimšanas dienu dēls gaidīja īpaši ilgi, jo gadskaitlis desmit, kā manuprāt stipri tāla nākotne esam, tika nolikts kā laiks, kad puika tiks pie mobilā telefona. Tik forši iztikām...:) Es labprāt paildzinātu šo laiku vēl par gadiem 2-3, bet ko nu vairs. Sasolīts ir- būs jāpērk...

Īpašo dienu dēls izvēlējās atzīmēt Zaubes mežiņā. Laiks ballītes dienā bija burvīgs! Brīdī, kad mazie viesi bija gatavi braucienam džipa piekabē, zvēru barošanai un atveldzējošai peldei meža dīķī, jubilārs neapdomīgi padarbojās ar tēta instrumentiem šķūnī. Par spīti izbīlim, tētaktivitāšu pauzei (jo, lai gūtu sirdsmieru par jubilāra veselību, bija jānotiek braucienam uz slimnīcu), ballīte izdevās lieliski un sanākušie baudīja ko nu kurais: citi rotaļas, citi našķus, citi labo laiku, un, visticamāk, visi- kopābūšanas prieku!































Lai superkoša jums arī vasaras ballīšu sezona! Saulgrieži jau aiz muguras, tagad vēl Jāņu diena piedzīvojama. Man tā šogad būs citādāka kā allaž. Kāda? Par to nākamreiz! :)

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!