Cēsīm 811

07:10


Man kā meitenei no rajona (no Cēsu bijušā) vispār vajadzētu piesarkt... Pa šiem gadiem šī ir pirmā reize, kad sanāca pabūt Cēsu svētkos! Bet sanāca un tāpēc ilgi sevi nestrostēšu. Vēl jo vairāk tāpēc, ka neesmu maspasākumu fane. Tomēr, par spīti ievērojamajam daudzumam Cēsu viesu, izdevās noķert Cēsu un pat svētku sajūtu. Tāpēc liels mans kompliments tai armijai radošo, entuziastisko, ar gaumi apveltīto cilvēku, kas piedalījās pasākuma organizēšanā!!! Ja tās Cēsis, kuras zinu, šādas būtu ikdienā, man nebūtu jālauza galva par dzīvesvidi nākamajam gadam! :D

Zemāk bilžu galerija, kurā mana un manas māsas ģimenes ienirst Cēsu pilsētas 811. dzimumdienas svētku aktivitātēs...
























Mūsu nemainīgi mīļākā- viduslaiku pils parka daļa. Te- vēsturiskajā Hanzas tirgū- vienuviet sastapām lielu daļu manu vērtību- rokām gatavotas rotas, mūzikas instrumentus, traukus, interjera priekšmetus; vienkāršas, bet jautras rotaļas, Skandiniekus; sapņu dārzu un pat saujiņu aveņkrūmu, kur palienēt mazas sārtas uzkodiņas....






















Svētku svētdienu organizatori atjautīgi bija sarīkojuši kā sporta dienu. Mūsu sportošana sākās brizguļojošajos, skaļajos karuseļos... Un nē, tie nav manā gaumē, bet ne jau es tajos šūpojos. Bērniem sava gaume vēl jāveido. Piekususi skaidrot, ka šī nav kvalitatīva izklaide (tāpat kā garie plastmasas tūbās salietie varavīksnes krāsu kokteiļi ar palmu rotu katram otrajam pretimnākošajam nav veselīgi), ļāvu katram izvēlēties trīs atrakcijas un piedzīvot pašiem savus secinājumus. Viena izklaide tika atzīta par pārāk īsu esam, otra- par garlaicīgu, trešā par brīnumu gāja pie sirds kā vienam tā otram manam bērnam. Mums tas izmaksāja ap 20EUR, bet esmu gatava ieguldīt šo summu tagad, cerībā, ka ar šīm atmiņām pietiks atlikušajam mūžam! :D








Dienas prieki šoreiz divi: Cēsu orientēšānās kluba "Meridiāns" organizētais sprints un motokross Zelta Mopēds. Pirmajā piedalījāmies paši, otro ar baudu vērojām no Pirtsupītes gravas pakalniņa. :)







Pēc piesātinātām divām svētku dienām nolēmām atveldzēties Niniera ezerā. Tas mūsu šīsvasaras Cēsu prieks un atklājums. Peldvieta 5 minūšu autobraucienā no mājas.





Paldies, vēlreiz, svētku rīkotājiem par sajūtu uzburšanu! Paldies anticiklonam vai kam tur par brīnišķīgo vasaras atmosfēru svētkos un paldies Cēsu pilsētas galvenajiem par domu virzienu. Svētki bija bija burvīgi! 
Cēsis top burvīgas!

You Might Also Like

1 comments

  1. Skaisti svētki. Cēsis man ar savlaik bij sapņu pilsēta, kurā apmesties uz dzīvi :D

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!