Melleņgaileņlaiks.

07:23

IR augusts. Meļeņu, gaileņu un, kā izrādās, arī Latvijas vasaras pirmās pavisam karstās dienas laiks. Viena diena tveices un pēcāk visi koki šosejmalā vētras aplauzti. Tādā īpatnējā laikā dzīvojam, ak...

Bet stāsts ne par vētru un mēreni karsto Latvijas vasaru. Nezinu kā citiem, man šogad siltuma netrūka. Tas, kas prasītos vairāk, tomēr, ir ogas un augļi. Jāņogupeņērkšķogkrūmu saimnieki iebildīs. Bet es par citām- par tām ogām, kas dabiņā- mežiņā, pļaviņā, cirsmiņās aug. :) Nav šogad ne mežzemeņu, ne melleņu, ne aveņu laiks. Tomēr, lai cik skopas šogad iecienītās ogošanas vietas, bešā palikt nenācās. No visa pa druskai apēsts, izbaudīts. Krājumu saldētavā nav, tāpēc aukstās ziemas vakaros nāksies iztikt ar tiem krājumiem, kas iegūluši fotomapītēs...:)






Toties gaileņu šogad netrūkst. Beku nav, bet gaileņu ka biezs! Paēduši pirmās piecas sīpol+saldkrējumā aranžētās gaileņu mērces, sākām lasīt komerciāli. :) Bērniem šī pieredze jau otro gadu ļauj nonākt pie līdzekļiem augusta ekskursijai. Diži daudz iekrāt gan neizdevās- diemžēl pārāk bieži sastopamas izrādījās skaistās dzeltensēnes šogad. Cenas kritās strauji, uzpircēji sezonu noslēdza agri.








Ja ne ikdiena, tātad, vismaz meža darbi man arī šogad aizritēja Zaubes mežiņā. Un, ja nākamgad tā vairs nebūs, tad vismaz šobrīd saku paldies Meža mātei, ka ļāva man ierastās ogu un sēņu vietas apciemot un pilnus grozus veltēm mājās pārvest! Pilnai laimei tagad vēl pāris spaiņuku beku/baraviku piegriezt un tad krāšņlapu rudenim ļauties!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!