Janvāra rezumējums.

00:36

Gada pirmais mēnesis noskriets. Jā, laiks, nepielūdzamais, turpina joņot. Šomēnes mūsu ģimenē veselības karogs uzvilkts pusmastā. Kundziņš cīnās ar pērnā gada nogalē piejaucētu sprandas stīvumu, dēlēnam uz sejas uzmetās streptokoks, māsa tikko atgriezās no trūces operācijas un vienīgi es pagaidām turos uz vienīgās pārbaudītās metodes: spļāviena pār kreiso plecu.

Un vēl jau skolas maiņa! Un visi ar to saistītie adaptācijas jautājumi. Jo jāadaptējas jau nav puisēnam vai meitai (kaut protams viņiem arī) bet visai ģimenei. Jauns mācību grafiks, neierasti mācību materiāli, cita mākslas skolas intensitāte, savādāka skolābraukšanas loģistika, utt. Esmu veltījusi pusi mēneša skolas iekšiņu un āriņu iepazīšanai, bijusi līdzās stundās, vērojusi, taujājusi.

Kā saprotiet- laika šūšanai daudz neatliek. :) Tāpēc priecājos, ka oktobra mēnesī esmu piestrādājusi pietiekami, lai šis tas paliktu pāri arī janvārim. Zemāk jūsu uzmanībai šis tas, kas atceļoja atpakaļ no Ziedot.lv Ziemassvētku kioska:

Garās lelles...




Pāris Ēdamlietu komplekti...


Daži pāri mukluku...




Puišeļu priekšautiņi...




Un čūsku pārītis...



Līdz veikala labiekārtošanai man rokas vēl pagaidām par īsām. Pietiek, ka divas pilnas dienas noņēmos ar bloga paskatu (pie tam vēl neesmu visu pabeigusi līdz galam) :)...
Tāpēc ja šajā rakstā ieraudzījāt ko tādu, kas ideāli iederēsies jūsu vai draugu mazuļa rotaļlietu klāstā, dodiet ziņu e-pastā lapinalaine@.inbox.lv vai bloga sānā redzamajā kontaktformā!

Gaidu ziņu! :)

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!