Lelles un leļļi.

17:44


Nu jau pāris nedēļas mani pārņem labi padarīta darba sajūta. Jo izdodas izšeptēt un visām pusēm vienlīdz pieņemami kvalitatīvi. Esmu superpriecīga un pateicīga savai brīnišķīgajai mazmazītiņajai, kas guļ pa 5-6 stundām pēcpusdienās un ļauj man realizēt jūsu sapņus un pašai savas mazās, radošās iegribas.
Šoreiz stāsts par Garajām lellēm, kuru krājumi jau kādu laiku bija izsīkuši un jaunas lelles tapa vien tad, ja kādam tās ievajadzējās. Nu beidzot saņēmos. Sašuvu. Patapināju katru leļļu "sugu" trīs +/- vienādos eksemplāros, lai Ziemassvētku laikā jums nav jāstrīdas :), kam pirmajam tiks. Tiks pirmajiem trim.:)

Supervaroņi.




Princeses...






Kovboji.






Mazajiem (un varbūt ne tik mazajiem) džentlmeņiem šoreiz paveicies divtik (kad pieķeršos Pirātiem, būs trīstik! :D)- parasti mammas sūdzas, ka lielākā daļa rotaļlietu ir meitenēm. Nu, nu, nu... Nepiekritīšu. Katrā ziņā Mammas roku leļļu klāstā pārliecinoši dominē puišu tēli. Bet es protams esmu par meitenēm, kas nesmādē spēlēt "pirātos" un puikām, kas māk spēlēties ar princesēm!

Ja zināt kādu, kam piestāvētu viens brīnišķīgs jauns draugs un jau noskatījāt lelli, sazinieties ar mani e-pastā vai, vēl vieglāk- saklikšķiniet pareizās pogas Etsy! Pēdējai opcijai, starp citu, Latvijas robežās ir bezmaksas piegāde. :)

Pagaidām, mīļie! Iešu kaut ko radīt! :)

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!