Apdāvinātie.

19:34


Man Ziemassvētki vienmēr bijuši vieni no mīļākajiem svētkiem. Tās gatavošanās un gaidīšanas dēļ. Un smaržu. Un patīk man visa tā eglīš-piparkūk-skujiņ-dāvaniņ ambrāža. Un dāvināšanas prieks. Dāvanas- sentimentālas, praktiskas, interesantas, skaistas. Mēdz sacīt, ka svētkus nevajadzētu komercializēt; ka dāvināt vajag mīlestību un kopā būšanu. Pfff, kas par Ziemsvētku populismu. Mīlam viens otru un kopā esam diendienā. Dāvana tomēr savā būtībā ir kas ļoti īpašs, neikdienišķs. Gatavojoties apdāvināšanai, domājam par cilvēku, kas šo dāvanu saņems. Domājam silti, domās pārcilājam šī cilvēka intereses, raksturu, visa dāvināšanas būtība ir cilvēku pārsteigt un iepriecināt! Ar dāvanu parādām, cik cilvēks mums nozīmīgs, cik rūpīgi viņā ieklausāmies ikdienā. Vai nav skaists un cēls pasākums galu galā:)

Šogad Ziemassvētku dāvanas sāku gatavot gana laicīgi, dāvanu sanāca daudz. Dāvanas katram atsevišķi, visiem kopā, dāvanas tikai lielajiem bērniem, vai ģimenes meitenēm, dāvanas mazajiem un dāvanas pašai sev. Un nevis ķemme, bet IESPĒJA tikt pie kārotā tēla ikdienā; nevis reitūzes, bet piedalīšanās LABDARĪBAS projektā, nevis grāmata, bet CEĻOJUMS vēsturē. Dāvanās zem priekšmetiem paslēpti daudz dziļāki slāņi. Es priecājos par blenderiem un kastroļiem, jo tie nozīmē garšas baudas un kopīgas vakariņas. Emaljētas krūzītes nozīmē pikniku dabā. Silts džemperis- iešanu pikoties. Kā es dievinu dāvanā saņemt laiku! Piemēram dienu sev. Vai, piemēram, pakalpojumu- manikīru vai braucienu taksī. Izcilas dāvanas! Es sajūsminos par pašceptām piparkūkām un zāļu tējām- visu lietoju, viss garšo!


Jā, Ziemassvētki nav par dāvanām. Tie ir par gādību, rūpēm, spēju iejusties cita ādā vairāk kā savējā. Pārsteigt un iepriecināt. PĀRSTEIGT un IEPRIECINĀT. :)
Pēc svētkiem tāda sajūta, ka visi samīļoti. Viņu prieks arī manējais. Tik gaiši!
***







































































































Mierīgu pēdējo vecgada nedēļu jums un jūsu mīļajiem. Lai spožs, krāsains un jaunu ideju pilns Jaunais gads!

You Might Also Like

2 comments

  1. Brīnišķīgs ieraksts, ļoti skaistas bildes, skaisti cilvēki, skaistas dāvanas.

    AtbildētDzēst
  2. nu Laine !!! Bildes Superīgas ! un stāsts superīgs !!!! Es ar par dāvanām ar stāstu, kaut man nemaz neizdodas par visiem padomāt..

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!