Atkal pavasarī

13:15








Sveiciens Pavasarī!


Pavasaris nereti nāk ar jaunām vēsmām, jaunu apņemšanos ,zemo startu jaunai darbu sezonai. Nereti pirms sākt jauno ir jātiek vaļā no vecā un tā nu pilīs un būdiņās notiek attiecīgi lielas un mazākas Pavasara Tīrīšanas.

Atcerieties, kādreiz teju katru pavasari aicināju nevajadzīgo apģērbu un audumus nodot Mammas Rokās. Pēdējos gados no jaunu materiālu adoptēšanas atteicos, jo Cēsu dzīvoklī ir tikai tik vietas, cik ir. Biju spiesta plānot un izvērtēt, ko spēju pieņemt - nācās secināt, ka, lai kā mīlu reciklēt visu, kas nonāk manā ceļā, tomēr ikdienā ir materiāli, kas man patiesi noder tekošos darbos un ir tādi, kas iegulst laukos šķūnītī uz nezināmu laiku.


Ir kārtējais pavasaris un šujamdarbu kļuvis patīkami daudz, bet mani tradicionālie materiālu ieguves punkti vēl joprojām ir apmeklētājiem slēgti. Tāpēc nolēmu atkal vērsties pie jums, draugi, taču šoreiz jau ar pavisam konkrētu materiālu sarakstu.


Čaklākie no jums var mēģināt šo izprintēt, pirms doties ar maisu pie skapja. Pārējiem- iespējams izlasot kaut kas nosēdīsies prāta apcirkņos un iedomāsieties par mani, piemēram, ieraugot baklažāna krāsas lina blūzi, vai gaileņu krāsas velveta bikses. J


Tātad Mammas Roku šūšanas ikdienā ļoti noder:

1) Vienkrāsains lins (izņemot melnu)

2) Vienkrāsaina kokvilna, tostarp velvets un trikotāža (izņemot melnu)

3) Vienkrāsains dabīga materiāla audums ar interesantu faktūru (kokvilna, vilna, velvets, lins, āda, utt)

4) Gliteru audums (burvju nūjiņām)

5) Vilnas (vai vismaz 80% vilnas) džemperi, sevišķi beku apakšu toņos :D

6) Īsi rāvējslēdzīši ar plastmasas zobiņiem (ne metāla)

7) Padomju laiku krāsainie kokvilnas audumi (mīlu, dievinu:))


Deficītā man parasti ir ķirbju oranžais, galviņkāpostu pāli zaļais un puravu zaļais lins. Un beku apakšu bēšā vilna! Tas ir ejošs un šobrīd beidzies.

Kā allaž- enerģijas apmaiņai piedāvāju pretī vienu foršu auduma tašu! Ar mani iespējams sazināties Feisbukā, Instagram un e-pastā (lapinalaine inboxā.)

Rosīgu pavasari vēlot,

Laine



 



You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!