Puķes, sēnes un vispār.

17:11


To sauc par piestrādātu pūru varbūt. Bet varbūt par iedvesmas uzrāvienu vai, vēl Var Būt, ka par vēlmi neapstāties un izaicināties. Tā nu es turpināju un turpināju gandrīz gada garumā tam jau ļoti populārajam dārzeņu Rudens komplektam tapināt papildinājumus un izmēģinājumus, kamēr nemanot viens Liels Jaudīgs un bezgala garšīgs ēdamlietu komplekts no jauna sanāca! Etsy jau ielikts. Lūkojiet un skatiet, un lieciet grozos!:)






Ir vai nav labais stils Puķoties novebrim degunu kutinot, nezinu. Bet ko tu iedvesmai padarīsi! Puķes visās rudens ievārījumu krāsās- sārtas un oranžas, ceriņkrāsā un pat dziļi violetas. Grabulīši visām un vēl vairāk gaumēm, tā teikt. :) Meklējiet Etsy, vai kā citādu dariet man zināmu savu noskatīto!










Bet bekas jau nu noteikti piestāv rudenim, nu tā bez šaubiņām. Lai dzīve un vispār rotaļāšanās jautrāka- bekām rūtoti kāti un cepures varbūt gluži ne ēdamās, bet rudens omulības krāsās noteikti! Arī te variantu pulka, pulka un mazo grabinātāju lielcilvēkiem atliek vien izvēlēties, kurš tad no grabulīšiem tuvāks sirdij/ ratiem/ gultasveļai. :)





Kā redziet, daudz un vēl daudzāk var padarīt, kad viens ķipars, kurš visādi citādi virpuļviesuļo pa māju un dara visu, kas sākas ar NE, aizbrauc ar tēvu nedēļas nogali pie radiem baudīt un mammu atstāj vienu pašu. Audumi pland, šujmašīna rībina, šķēres spēj tik asināt! Ziemassvētki tuvojas taču.

You Might Also Like

2 comments

  1. Laine, kad tikšu savā dzīvē līdz mazbērnu ērai, es abonēšu Tavus smukumus visus pēc kārtas! Un štrunc, ka es arī māku šūt - Tavējie darbi ir brīnišķīgi! �� �� ��

    AtbildētDzēst
  2. Skatos un apbrīnoju ar katru reizi vairāk, nu kolosāli dārzeņi sanāk :D aš ieksoties gribas :D

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!