Rudens brūnais.

15:10

Nekas tāds. Vienkārši rudens. Aiz loga un drusku sirdī. Un drusku pēdu pirkstos, jo grīdas aukstas un vēl nekurina daudzstāvu mājas te Cēsīs... Bet rudens. Brūnais ir mans jaunais melnais. Citiem rudens pelēks, man brūns. No govju līdz dubļu. No spilgta brūna, līdz putekļani dūmakainam. Vēl jāpieradinās pie sarkanbrūna un laime būs pilnīga. Brūna. :)
Tad nu stāstot par rudensbrūnām sajūtām, jāpievieno kādi ilustratīvie materiāli, un tādi man kā reizē ienākušies no pēdējās reizes, kad devos ekspedīcijā uz Gulbeni. Tur ir kāda bodīte- drusku tumša un drusku pēc pelējuma smaržo, bet pērļu tur daudz, ja pērļojat kā es. Dūjai zābaki, man bļodas, vēl kāds jokains grebumiņš no koka- roku darbs galu galā un ar raksturu. Un čības. Būnas, jā.









You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!