Lepnai būt par savu darbu.

10:26

Pēc gadatirgus mūsu Zosēnu ciemiņ-māmiņa jautāja, ko vēl bez Garajiem grabuļiem, čūskām un muklukiem es šujot... Un es, man netipiski mulstot, atbildēju ... "Nu visu ko!", es teicu- "...kubus, lelles, priekšautiņus..." Uz ko viņa stiepti atbildēja: "Āāāā, tāpat kā visas tās mammas... Baigi daudzas jau tos kubus šuj..." Un tad es ņēmos skaidrot, ka šuju personalizētus kubus, PSRS laiku piegrieztņu priekšautiņus, utt., bet redzēju, ka sarunu biedrene jau bija zaudējusi interesi. :D:D:D:D

Un te nu mana atbilde pašai sev: Šuju visu! Šuju kāzas, ballītes, šuju dzīvesstāstus un atmiņas! Šuju pa savam - pa Mamrociskajam. Un lepna esmu! :)

Lepna, ka draugiem kāzās nauda nav jādāvina aploksnē, bet varu to ielikt maisiņā, kuru tur īsts jaunlaulāto pāris!


Lepna, ka tieši Mammas Rokas izvēlētas par tām rokām, kas Valmieras Gaujas tramvajam šovasar smukas štātes sagādā! Virtenes XL!



Lepna, ka varu būt kādas mazas princeses mīļākā svētku tērpa autore! Un, kad mazā meitene, kas nemīl fotografēties, lūdz mammītei, lai viņu "nofočē jaunajā Salātlapiņas kleitā", tas man ir lielākais kompliments! :)



foto no jubilāres arhīva

Visbeidzot lepojos, ka jau simtu-kurais kubs dzimis Zaubes mežiņa mājelē un jau nākamie rindu gaida!





Bet tagad skrienu šūt sēnes, burkānus, ābolus un citas rudens veltes, lai dalītos šūšanas receptēs ar jums oktobra žurnālā "Mans Mazais"!

You Might Also Like

9 comments

  1. Sapurinoši un iedvesmojoši.....mums visam par sevi tā ir jadomā! Mēs varam ...daram un mums sanāk....katrai pa savam ....SANĀK!!!! Veiksmi!!!

    AtbildētDzēst
  2. Sapurinoši un iedvesmojoši.....mums visam par sevi tā ir jadomā! Mēs varam ...daram un mums sanāk....katrai pa savam ....SANĀK!!!! Veiksmi!!!

    AtbildētDzēst
  3. Lai viss iet no rokas arī turpmāk! :)

    AtbildētDzēst
  4. Lai katra mamma tā mācētu tik brīnišķīgas lietas izgatavot!!!
    Skaists jaunais pāris:)))

    AtbildētDzēst
  5. paldies par šo ierakstu, reizēm ir grūti lepoties ar to, ko darām, bet ai kā vajadzētu katru dienu izplest spārnus un būt lepnām par sevi :)))

    AtbildētDzēst
  6. Ir šokējoši uzzināt, ka ir tādi cilvēki, kam vēl vajadzīgi komentāri par to, kas ir "Mammas rokas". Man jau likās, ka Tavi bērni būs visur atpazīstami un ka Tev pašai paparaci staigā pakaļ. Un "visas tās mammas" šuj kubus tikai tāpēc, ka Tu tā esi ierādījusi, cik forša manta ir tāds kubs! Tu esi neatkārtojama. Manās acīs Tu esi pati labākā!

    AtbildētDzēst
  7. Nu... šūt kubu jau nenozīmē vienkārši šūt kubu. Tāpat kā radīt kleitu vai kurpes vai ko citu - vienām kurpēm virsū negribēsies skatīties, bet citas negribēsies vilkt nost. Visam pamatā ir laba gaume - tā vai nu ir vai tās nav. Esmu pāris citus kubus redzējusi un tie noteikti nav tik labi un daži ir pat ne visai skaisti - krāsu izvēle, audumu izvēle, ideja - tas rada KUBU :)

    AtbildētDzēst
  8. Paaaaaaaaldies, meitenes! Nu es jau it kā ikdienā apzinos, ka tas, ko radu ir feins un vēl apzinos, ka lielākajai daļai, ko satieku par to nav jāstāsta! Tāpēc pamatīgi iemulsu, kad man uzprasīja, ko tad vēl es šuju! :D
    Jāsagatavo kādu atbildīti un laikam jau vizītkartes arī! :D

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!