Komandējumā uz Zaķumuižu...

11:04

Heh, dažas meitenes atgriežas no Parīzes, es vakar atgriezos no Zaķumuižas! :D

Biju pie mammas māsas un nekādā nebūt ne plezīrā, ja kas! :) Nu arī tajā, taču paspēju patīkamo apvienot ar lietderīgo! Mašīnas bagāžas nodalījumā līdzās bērnu drēbju kalniem arī šujmašīna un prom uz Zaķumuižu uz Dīvāna Ietērpšanas ballīti!

~ stunda intensīva darba un vecais, no sadzīves ainiņām cietušais dīvāns ieguva 2 mētelīšus, kurus tagad, ja gadās apliet/apsmērēt/cits variants, var mierīgi noņemt un izrullēt veļ`mašīnā! Jauki vai kā?! :)
Vienīgi gumiju apakšējam pārvalkam neievilku, jo biju piemirsusi paķert līdzi saspraužamo adatu...

Un nākamajā rītā, pastaigājoties ar mūsu bērnu bariņu (neticami, kā pa 4 gadiem izveidojies vesels bariņš!!!), drusku ievācām liepu ziedus. Tie Zaķumuižā ir burvīgi! Jo Piebalgā, piemēram, mūsu liepas apsēduši kaut kādi kukaiņi-tinēji-grauzēji...



Un tagad esam atpakaļ mājās. Ar joni ķeros pie Gadatirgus produktu gatavošanas! Esmu izvērsusi savu darbošanos pa visu māju! Mazākie mājinieki par to šķiet tikai priecīgi, ja kas! :D


Radošu šo tveicīgo dienu, mīļās!

You Might Also Like

4 comments

  1. Ieraudzīju skaisto ar materiāliem un darba rīkiem noklāto galdu, kas mani pilnīgi ielīksmo un uzlabo garastāvokli, atcerējos, ka mans lielākais bērns vakar ienāca istabā, ieraudzīja gludināmo dēli apmēram tāpat apkrautu ar lietām un ar izteiksmi teica- NU UN CIK ILGI ŠIS TE STĀVĒS ISTABAS VIDŪ? :D
    Lai iedvesma darboties! :)

    AtbildētDzēst
  2. Akdies, man pilna māja ciemiņu un kā Aijai apkrauts gludināmais dēlis - pat šujmašīna tur uztupināta, bet es pat neceru, ka šonedēļ izdosies novākt. Tev jau, Laine, viss ārkārtīgi kārtīgi. Gribētos sīkāku aprakstu par dīvānu, bet Tev tādām lietām šobrīd noteikti nav laika.

    AtbildētDzēst
  3. Nu, re, kā vasarā visas esam uz viena viļņa!
    Hmmm... Diān? Ko tieši par to dīvānštelli vēlies zināt? Tur jau bija tā, ka uz vietas mērīju... Tāds labs dīvāns - sēžamā daļa ir atvelkama - tai atsevišķs čehols - kā tie palagi ar gumiju. Savukārt tai otrai daļai uzšuvu tādu kā pre... nu tādu kā... cepuri! Jā, cepuri! Un viss! Beigta balle!

    AtbildētDzēst
  4. hmm, mūsu dīvānam arī prasās jauns mētelītis ;)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!