Melleņlaika melleņprieki!

01:36

Ir, ir! Zili/lillā/melnās bumbiņas saradušās arī Zaubes mežos! Vēl pagājušajā nedēļā devāmies uz tuvāko koku puduri un pielasījām vienu t.s. "siļķu spainīti".




Pāris dienas vēlāk mana mamma pielasīja jau divus!
Kompoti pagrabā stāv vēl no iepriekšējā gada tāpēc ar konservēšanu nesteidzamies. Labāk taču ēst odziņas svaigas! Ar pienu un ..cukuru - tas tāds bērnības pieradums :) Emīlija šādu ēdmaņu loba iekšā smiedamās, Niklāvs pasē... Mežā puisēns ogas lasa cītīgi, bet mutē nevienu pašu neņem... Un neļaujas tikt sabarots par ar piencukurainām mellenēm! Spoks mazais! Tas tak veselīgi!- kā teiktu pitons no multenes par 38 papagaiļiem!... :)



Odziņas ielasījās jaunas, tvirtas, tāpēc ilgi nebojājās - šodien no pēdējām palikušajām cepām melleņu mafinus (keksiņus, šmeksiņus vai citādi dēvētās mazkūciņas)! Gribēju aizlienēt recepti no Anitas, bet sabiedēja mani tas grieķu jogurts... Nu kur es te Zaubes meža vidū pie grieķu jogurta tikšu! Kefīrs vien veikalu plauktos - labākajā gadījumā ar normālu derīguma termiņu :D!
Un šeku reku - atradu mazāk smalku receptīti ( "Ņam ņam Šmak šmak" blogā), kur nudien ar paniņām izlīdzēties varēju! :)
Saldēto ogu vietā man tik` bija svaigas un laikam vajadzēja tomēr rafinētu eļļu izmantot - mūsmājās  tādas ir retums... Bet nerafinēta saulespuķu eļļa... ai...paši saprotiet - bērnības atmiņas un tās ne labākās, jāteic :D

Bet tas jau tikai man - Čikai (jo Niklāvs, vēlreiz, mellenes vēl neēd :) )jāveido pašai savas atmiņas - un lūk tās top:


Krāsnī iekšā...


No krāsns laukā...


No pirmā acu skata un vispār jau pēc mīklas konsistences šķita, ka š`tie kēkseļi būs sausie-miltainie. Bet ne vella! Viss izdevās lieliski! Sulīgi, pufīgi, mellenīgi! Būtu vēl pūdercukuriņš pa virsu, būtu laime pilnībā!






Un manu melleņprieku neaizēno pat mūžīgais melnais stūrītis katrai bildei! Hrrr... :)

Ja kas - neņemiet ļaunā valodu - šobrīd lasām latviešu tautas pasakas! Ka tevi divi deviņi, kā pielīp visi tie izteicieni! :D

You Might Also Like

9 comments

  1. Izskatas lieliski! Man ari sagribejas mellenu keksinus :) Man pastavigi gribas kko garsigu. Vakar niekojos ar sokoladigajam kucinam, un kartigas meza mellenes jau te vispar nav. Nez, tie tavi keksini ar bruklenem varetu sanakt labi? Tas man ka reiz saldetava un paninu krajumi ar ir.

    Kas ir melnais bilzu sturitis? Es laikam nesekoju blogam tik citigi, lai to butu pamanijusi ;)

    AtbildētDzēst
  2. Nē, Irēn - mafinus, ja tie ar mellenēm, arī brālis neēd... :D

    Ferby - kopš Čika man aplauza fotoaparāta objektīvam "aizsargdurtiņas " - nu tos aizbīdnīšus, kas ziepiniekiem aizveras priekšā - man visām bildēm ir divi melni stūri, jo nu viss neatbīdās klīdz galam vaļā... Blogvells... :)

    AtbildētDzēst
  3. Mellenes!!!:)
    Mums ar dēlu ir lielais kārums vasarās ... Variācija par itāļu saldo ēdienu...Galu galā padarīts par mūsu īpašo kārumu... tātad... salauzīti bezē cepumi.... labi daudz mellenes un pa virsu plombīra saldējums.... Trakoti gardi...

    AtbildētDzēst
  4. Laine
    A, tagad skaidrs. Kad ieskatas un ja pasaki, tad var dazam bildem redzet. Sikums ;) Var jau griezt nost tos melnos sturus.

    Zinoju, ka uzcepu vakarinas sos keksinus ar bruklenem. Ideali. Tiesam laba recepte, lai ari es visu liku puslidz uz izjutu un utilizeju jogurtu apvienojuma ar paninu atliekam.

    AtbildētDzēst
  5. Wow! Vi - tas ir kas fantastisks! Kaloriju bumba, bet lai iet! - ir taču vasara! :)Noteikti mēģināšu!

    AtbildētDzēst
  6. mmm, gardi tie mufini izkatās! Būs vien brīvdienās mežā jāieskrien :)

    Par "kaloriju bumbu" gribēju papildināt. Mūsmājās ēdam: mellenes + sadrupināti bezē cepumi + saldais krējums (nekults!!!). Pagājušajā nedēļā gan bezē cepumi mūsmājās bija aptrūkušies, tad ēdām vienkārši melleņu saldkrējuma zupu ar cucuriņu :) ņammmī....

    AtbildētDzēst
  7. Cik viss kārdinoši,gardi un visādi citādi tik foršiii!!!!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!