Pamazām veikaliņā...

00:32

Neatceros, kad pēdējo reizi bija raksts par šo tēmu... :)
Lai arī Mammas Rokas pēdējos mēnešus strādā vasaras ( lasīt - laiskuma, prieka un bezrūpības) režīmā, tomēr šis tas ik pa laikam tomēr top.
Pēc TV sižeta parādīšanās Mammas Roku veikaliņā ik dienas ieskatās vairāki simti zinātkāro! Un taisni vai kauns sametās, ka tur ekrāna glūn aizvēsturiskas bildes... :)
Tāpēc veltīju vienu miega nakti, lai kaut nedaudz papildinātu virtuālos Mammas Roku plauktus!
Turpinu cītīgi strādāt. Gan šūt, gan bildēt. Darbu gan iekrājies pulka, tāpēc lūdzu būt pacietīgiem!

Un tātad - ja meklējat dāvanas mazajiem rakariem, virtenes ballītēm, svārciņus dāmiņām vai tašas pirkumiem/festivāliem/pludmalei, dodiet ziņu!


Tāpat dodiet, lūdzu, man zināmu, ja esat ieplānojuši kādam vasaras jubilāram uzdāvāt Mammas Roku darinātu rotaļu kubu! Jūlijs un augusts solās būt ražens darba mēnesis - gribētos zināt, cik man atliks laika gurķīšu marinēšanai! :) :)

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!