Ziemassvētku priekšauti, virtenes un maisi...

10:53

Aizvakar piebeidzu pēdējo Lielo Ziem`svētku pasūtījumu! Tagad palikuši vien sīkumiņi un kluss smaids pašai par sevi: jau kuro gadu pēc kārtas pie sienas paralēli parastajam darbu sarakstam stāv arī sapņu saraksts par to, kas teorētiski nonāks svētku laikā manā i-veikaliņā. Loģiski, ka laika, lai piepildītu savas mīļās ambīcijas man nekad nav. Tomēr šogad, atķīrībā no pārējiem gadiem es vismaz centos! :D:D:D
Vakar uztaisīju inventarizāciju darbistabā un- ho, ho, ho- izrādās šis tas tiešām visam pērējam pa vidu iespēts! :)

Veltīju laiku un šos darbus saliku veikaliņā. Ja esat līdzīgi man un dāvanas mīļajiem gādājat nevis sākot no Jāņiem, bet mirkli pirms svētkiem :D, tad jums ir visas iespējas krāsainos dāvanpapīros ietīt ko Mammas Roku darinātu! :)
No Zaubes mežiņa šogad uz Latvijas galvaspilsētu dosies vēl pāris Ziemeļbriežu ekipāžas. Viena no tām 16tajā decembrī. Tātad- ja jūsu sirdis iekarojis kaut kas no zemāk redzamā, jums ir lieliska iespēja to saņemt jau rīt!
Tiem, kas Rīgā nedzīvo, arī bēda maza- ja rīt (pirmdien) dotos uz pastu (paldies Latvijas pastam par pagarināto svētku darbalaiku), jūs savu kāroto lietiņu saņemtu jau nedēļas beigās. Nekas nav nokavēts.

Ja ģimenē saimnieko maza dāma, viņai iespējams var noderēt priekšautiņš!



Vēl neviens nav paspējis pieteikties pēdējai spolei Ziemassvētku virteņu. Es par to nebēdāju, jo tas varētu nozīmēt, ka man jāgatavo par vienu dāvanu mazāk :D, bet ja nu tomēr kāds ir izsapņojis savu svētkus zem Mammas Roku virtenēm - es priecāšos palīdzēt! :)


Un visbeidzot - MAISI! Kaut kas tik foršs nedrīkstētu palikt nepamanīts! Jau pirms laiciņa uz Muki.lv nogādāju 10 vecīša maisus burvīgās svētku krāsās. Tā kā bilžu maisiem man nebija, tad gan Muki mamma Iveta, gan es pati nebijām spējīgas cilvēkiem pastāstīt, cik skaistos maisos iespējams salikt visas Vecīša dāvanas! Kļūda nu labota - vakar sabildēju maisu un audumus un no sirds ziņoju - dodieties uz Muki.lv (vai sazinieties telefoniski/e-pastiski)  un jautājiet pēc zemāk redzamā!



Vienvārdsakot - noderīgas lietas svētku atmosfērai! :) 

Priecīgi un sniegu gaidot
Laine

You Might Also Like

2 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!