Bišu vaska drāniņas.

19:52

Pirms nedēļas, pusotras tikmēr burbuļojām feisbukā pie manas ieliktās bildes, kamēr sasolījos uzrakstīt blogā savu pieredzi ar vaska drāniņu veidošanu. Te nu tā ir- aprīnojami vienkārša metode pašiem savu ietinamo lupatiņu izgatavošanai, ja vien pie rokas ir nepieciešamais minimums: vasks, kokvilnas audums, cepampapīrs un gludeklis. Tāds paliels minimums, bet, ja ņem vērā, ka visas lietas, izņemot bišu vasku, atrodamas mājās šā kā tā, īpaša priekšgatavošanās nav nepieciešama. Par vasku runājot: es pie sava gabala tiku, jo nu esmu ieradojusies biteniekos. Bet jūs, tiklab, varat izmantot veikalos nopērkamas vaska granulas vai utilizēt vaska sveču galus.
Un ko tur vēl piebilst, kā vienīgi to, ka gludekli es liku ne pašu karstāko. Un gludinot esiet uzmanīgāki/as kā es un nenotaisiet gludināmo dēli. :)
 Ja tomēr ir jautājumi- droši rakstiet komentāros un nenobīstieties, ja uzreiz neieraugāt savu komentāru, jo, biežo spamu dēļ, esmu uzlikusi administrēšanu. Lai veicas pagatavot savas supersmaržīgās, superpraktiskās, videi un veselībai draudzīgās ietinamās lupatiņas! 













You Might Also Like

2 comments

  1. Laine, vēl pastāsti, lūdzu, kā tu tās izmanto!

    AtbildētDzēst
  2. JAu vairāk kā gadus sešus šajās lupatiņās tinu sieru, augļus, utt. Nesen dzirdēju, ka tin arī gaļu- sākšu arī to!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!