Dāvināt un saņemt!

15:30

Pasta baložiem šķiet katrs gads top arvien aizņemtāks, jo Latvijā atkal modē ir gan vēstuļu sūtīšana mīļajiem, gan lielāku un mazāku sūtījumu nodošana pasta rokās!

Un cik forši, ka jau otro gadu arī mēs - blogotājas - iepriecinām viena otru Ineses rīkotajā dāvan+apmaiņā! :)

Man bija tas prieks apdāvināt Aiju no bloga "Aijas lietas". Pirmais, kas nāk prātā, iedomājoties par Aiju ir viņas cimdi.  Tad reciklēšana. Pēctam - vienīgās sievietes statuss ģimenē. Pat kaķis ir puika!:D

Soma noder vienmēr! Un, ja vēl soma ir ar vēstījumu un atšķirīga no visām pasaules somām, tad pastāv iespēja, ka tā netiks aizmirsta mājās pirms došanās uz veikalu! :)

Pirms laika Kristīne iegādājās "Tiger" bodē tašu ar saukli "Recycle or Die" ( Pē sē - arī man tagadiņ tāda ir! :) Juhū!). Vareni! Tas sauklis man pilnīgi un galīgi pieķepa! Tāpēc somu veidojot nočiepu saukli. Bet pati soma no vīriešu krekla un burti arīdzan no apģērba gabaliem... Un sapildīta ar dažādām svētkiem un re-darbiem nepieciešamām lietām! Un protams klāt pāris lietiņu, kas ļauj justies sievišķīgi starp saviem vīriešiem. :)


Bet man pašai tika dāvaniņas no citas Aijas. No tās, kas blogo "Mazā pasaulē".  Manā pasta kastītē (nu ne tajā, kas pie vārtiem, bet tajā, kurai uz pastu pakaļ braucu :) ) bija saldi un sāļi cepumi, marlītē tītas garšvielas karstvīnam, eglīšu rotas un skaista rokām darināta kartiņa! Viss tik mīļs un rokām izlolots! Jūtams katrs pieskāriens!!! Paldies, mīļā Aija! Paldies! Un to sāļo cepumiņu recepti - to es no tiesas gribētu uzzināt!






Lai
līksms 
jums
Vecgada
vakars
un
mierīgs
jaungada
rīts!
Laimīgi!

You Might Also Like

5 comments

  1. Cik pasakaina dāvana!!! Vai tiešām Tu arī tamborē?

    AtbildētDzēst
  2. Nu īstenībā nē - netamborēju! Sedziņas man lielā daudzumā tika atdotas, tāpēc cenšos tās dāvāt arī citiem! Par to noteikti jāsagatavo atsevišķs stāsts! :D

    AtbildētDzēst
  3. Nu es jau savu sajūsmu esmu izbrēkusi blogā :D, tik vien piebildīšu, ka soma jau izmēģināta šīsdienas RIMI apmeklējumā :) Paldies!

    Laimīgu jo laimīgu un panākumiem un idejām bagātu jauno gadu Tev un Taviem mīļajiem!

    AtbildētDzēst
  4. Sauklis ir labs. arī jau piesavinos ;)
    Priecīgu, jauku, sirsnīgu un idejām bagātu gadu.

    AtbildētDzēst
  5. Atvieglojumā nopūtos, kad ieraudzīju, ka dāvaniņu esi saņēmusi, jo aiznesu jau nedēļu pirms svētkiem - nezināju, kā cepumi izturēs garo ceļu :)

    Lai daudz un krāsainas idejas jaunajā ;) !

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!