Beidzot jaunumi veikaliņā!

21:48

Vai vēl atceraties manus ne visai raitos un tomēr centienus piepildīt ne tikai muki.lv, ziedot.lv, bet arī Mammas Roku veikaliņa plauktus? Nu lūk atkal esmu ķērusies pie šī hobija! :) Un izdomājusi, ka, kamēr mani mīļie sadarbības partneri izplatīs Mammas Roku pārbaudītās vērtības, tikmēr es pati savā veikaliņā likšu jaunos produktus, limitētās kolekcijas, kolekciju pārpalikumus, pēkšņo radošo uzplūdu rezultātus un vienvārdsakot visu, kas nav pamatstraumes rāmjos!

Tāpēc, ta-ta-da-dā! - dāmas un tie, kas tādas nav - jaunie pirmo rotaļlietu komplekti jau pāris dienas 








Vēl tikai piebildīšu, ka smukie flaneļa četrstūrīši ir pilnīgs Padomju retro - tātas pilnīgi un noteikti limited edition! Fantastiska apdruka! Izmantoju savu čuguna draudziņu, lai ap+overlokotu maliņas. Kopā - nedaudz prakstisks, ļoti fifīgs komplektiņš! Ieaijāts glītā tilla maisiņā un gatavs dāvināšanai!
Un tātad - kuri būs laimīgie mazuļi?

Kamēr jūs izvēlaties komplektiņu, es turpināšu darboties! Uz tikšanos!

You Might Also Like

1 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!