Ak, cik sen jeb es joprojām arī šuju! :)

23:56

Kaut kā esmu jau pusgadu nomainījusi blogošanas ritmu. Un tikai pirms pāris dienām tā pa īstam apjautu, kāpēc! Proti, proporcionāli bērnu vecumam un patstāvībai, pieaug manas sabiedriskās aktivitātes! Dzīve kūsā no projekta līdz projektam un pa vidu mēģinu arī kaut ko sašūt + jaunāka nepalieku un miegs mani mēdz biežāk kā jebkad nokaut ap 23:00. Vai varbūt tā ilgā ziema pie vainas. Vai varbūt esmu iemācījusies atpūsties. Un izgulēties. :)

Bet ko nu te taisnoties - rakstīt man patīk, tik` nedēļas lido. Atrādīšu vismaz to, kas paspējis ieriktēties zem fotolupas pēdējā darba cēliena laikā.

***

Supervaronis Krāšņais. Viņš tic, ka pasaule ir raiba kā dzeņa vēders un par savu galveno uzdevumu uzskata līdzbiedru glābšanu no garlaicības!


Un tad viens īsts Betmen(i)s! Nu tāds, kurš pēc īstā Betmena ģīmja un līdzības tapis! :)



Virtenes, virtenes, virtenes... Rožainām ballītēm, Popdīvu, Kovboju ballītēm un ballītēm ar aveņu garšu! :)!






Un vēl pāris grāmatiņas ar meža zvēriem un pāris pavisam īpaši kubi, kas savu fotografēšanos vēl gaida...

Kas plānots tuvākajā laikā? Ar ko lai sāk?! 

Visupirms mierīgas Lieldienas ar mīļajiem. Pēc tam nodarbība ar reciklētgribošajiem Skujenē! Tad Kundziņam jubileja! Neatvelkot elpu - Blogeru ballīte! Pēdējā nodarbība Ērgļu arodskolā, tēta vārdadiena, Lielā Talka, pārgājiens uz Amatas sākumu; ja ļoti, ļoti paveiksies, tad ģimenes brīvdienas Somijā un pēc tam- vārdadiena pašai! Tam visam pa vidu šujamdarbu saraksts.

 Tāds apmēram aprīļa plāns. 

Un, ja vēl apstiprināsies mana vēlme piedalīties vokālistu konkursā Jaunpiebalgā 3. maijā, tad pa vidu visam iepriekšminētajam vēl mēģinājumi! 
Un pa kuru laiku lai blogo? :D:D:D:D:D


You Might Also Like

1 comments

  1. labs plāns :) - lai izdodas!!!
    Ja nav laika blogot, pēc tam īsumā visu izstāstīsi :)))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!