Ballīte pie dzīvniekiem!

15:35

"Nav sliktu laikapstākļu - ir nepiemērots apģērbs!"
Kā vēl nekad par to pārliecinājāmies pirms pāris nedēļām, kad svinējām mazā Reinīša lielos Trīs gadus! Es priecājos, ka būšana dabā jau labu laiku vairs nav modes lieta, bet dzīvesveids! Un, jā - šogad Latvijas skaistais rudens tiešām ļauj āra ballīšu sezonai patīkami ieilgt! :)


Ballīte notika piemājas Zoo "Brieži" Stopiņu novadā. Viss, kas bija vajadzīgs, lai uz trim stundām nodarbinātu bērnus bija divi maisi burkānu! Burkānus ēd gandrīz visi mazā Zoo iemītnieki. Arī vāvere. Rudos našķus pie kazām ar saimnieka atļauju varēja ienest arī personīgi. Pie kam četri mazi kazlēni un pāris vistas tekalēja apkārt neiesprostotas, un tas bērniem sagādāja patiesi neviltotu prieku!Bet burkānēšanas karaļi - protams truši. Un, lai sabarotu visus garausainos pūkaiņus, mazajiem nācās viarākkārt uzpildīt kabatas!
Mani favorīti - Fazāni Faraoni. Neatceros, kā viņus īstenībā sauc, bet man tie atgādināja Ēģiptes prinčus. Vai vistas un papagaiļa krustojumus. Bet "Faraoni" skan vislabāk... :)
 .







Rudenīgas dāvanas -ziedi un vīnogas no omes bagātā dārza! Kūka - kaimiņienes gādīgajās rokās tapusi. Svaigā gaisā jārēķinās ar dižu apetīti. Nolocījām divas picas, šokolādes saldo, marinētu gurķu burku un pat šašliku tā ka šņirkst vien! :)




Un, ik pa laikam debesīs jubilāram dāvana no paša Dieva - dardedze! Brīžiem pat dubultā! Bet, lai pārsteigtu mūs tā pa īstam - varavīksnes sākums mūsu pļavā! Vai jūs kādreiz esat redzējuši varavīksnes sākumu???

Attiecīgi mana dāvana jubilāram apmēram reizes 100 pieticīgāka - Betmeņa (un nevis Betmena, jo tam īstajam ausis spicas :)) kostīms. Kā pierādījās vēlāk āfterpārtijā - dāvana mazajam trīsgadniegam patīk pat ļoti!


Burvīga ballīte! Bērni vēl tagad atceras dzīvnieku barošanas priekus! Un, veroties ārā pa logu šķiet, ka vēl kādu laiku šādas ballītes mierīgi var piedzīvot! Paldies, Debestētiņ, par rudeni!

 



You Might Also Like

6 comments

  1. Jā, varavīksnes sākumu kā reizi nesen (ap 20o septembri) redzēju pa logu, vispār diezgan satraucošas un neaprakstāmas sajūtas! Gribējās ielīst tajā sākumā, palīst apakšā, bet nebija vaļas, it kā jau nebija tālu - ap 70m, bet starpā 2 sētas, no kurām 1 - kaimiņu vārti:)
    Man pēc tam kāds teica, ka tai sākuma vietā varot rakt un meklēt dārgumus:)

    P.S. Paldies, Laine (manu draudzeņu valodā "mammasrokas"), par tekošo, bagāto un smieklīgiem jaunvārdiem pildīto valodu, kas plūst pa Tavu blogu!

    AtbildētDzēst
  2. Jā, jā, jā..esmu redzējusi varavīksnes sākumu, pat vairākkārt..atceros bērnībā..vasarās, laukos..un šoruden īpaši lutināti tikām ar varavīksnēm - bija iespēja izbaudīt varavīksnes ar abiem sākumgaliem un turklāt dubultās..

    Tas Zoo tak nav tālu no mūsmājām..pilnīgi sakārojās turp doties ar burkānmaisu.. :)

    AtbildētDzēst
  3. Super ballīte! Es arī izvēlējos dēla 1. dzimeni svinēt zoo http://www.minizoosalmini.lv/ (Mores pag., Siguldas novads), un bija kolosāli! Viesi 4 paaudzēs katrs atrada ko sev interesantu, visi priecīgi aplūkoja dārzu un dzīvnieciņus, mums atvēlētajā piknika vietā ar nojumi baudījām pīrāgus, gurķus un kūku.. nebija nekādu uh un ah, bet visi sestdienu pavadīja svaigā gaisā, turklāt, kas nav mazsvarīgi - man māja pēc ballītes tīra! :D Tik vien kā savācām papīra šķīvīšus maisā.. un solījām atgriezties!

    AtbildētDzēst
  4. Fantastiska ballīte. Neticami, es domāju, ka varavīksnes sākums ir kā migla - kad pieej klāt, tad it kā pavirzās tālāk!

    AtbildētDzēst
  5. Pie mūsu mājas dīķa mežmalā, šovasar tieši arī varavīksnei sākums bija, Matīss skrēja pie viņas, bet mēs pārējie burtiski šai pus dīķim redzējām, ka viņa pavirzās tālāk no Matīsa, kā puika tuvojās, tā atkal varavīksne pavirzās uz priekšu..!! Es ko tādu pirmo reizi redzēju! :))

    AtbildētDzēst
  6. Izrādās, ka šogad laikam kaut kāds varavīkšņu sākumu gads! :D Bet es tiešām esmu bezgala priecīga, ka mums visām nācies piedzīvot bērnišķīgo prieku par kā jauna atklāšanu/ieraudzīšanu!
    Diāna, Inese - jūs man liekat nenošēlot, ka nemēģināju iebrist Varavīksnes sākumā! :)
    Elīna - forši, vaine? Galvenais, ka svaigā gaisā, un tā kolosālā lieta ar tīro māju un nepārspīlēto atbildības sajūtu! :D
    Ilze - nopietni - prom uz ZOo, kamēr ziema nav sākusies! :)
    Sandra - mīļš paldies! Vismīļ'ākais! O! Es to varavīksnes sākumvietu spilgti atceros - ja sakārosies man kādureiz zelta, tad zināšu, kurp doties! :D

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!