Grāmatiņa raudzībām.

18:02

Vienmēr ir interesanti uzņemties īpašus uzdevumus. Lelles, kubi un grāmatiņas, kurās ietverts kādas ģimenes stāsts, ir kā svarīgi eksāmeni man pašai un, pabeidzot šādus darbus, parasti ir milzīgs gandarījums.
 Emīla mīļcilvēki mani uzrunāja vēl pirms mazais puisēns bija piedzimis. Ilgās sarunās noskaidroju, kā satikās un iepazinās Emīla vecāki, kur un kādi radiņi Emīlu gaida nākam pasaulē un cik mājdzīvnieku kopumā ir šiem radiem. Kamēr uz papīra uzmetu idejas, pasaulē ieradās Emīls un atlika vien grāmatiņas lappusēs iešūt īpašos datumus un stundas, centimetrus un minūtes, lai Emīls un viņa laimīgie vecāki saņemtu raudzību dāvanā neatkārtojamu ģimenes suvenīru!










Veselību, laimi un pacietību jaunajai ģimenei! Lai saules pieliets ik katrs jaunās ikdienas solis!

You Might Also Like

1 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!