Jauni Mammas Roku kubiņi!

09:05

Beidzot TĀ diena ir klāt! Patiesībā "TĀ" tāda ir man. Jo pirms vairāk kā mēneša biju sev solījusies būt čakla-čaklītiņa un sašūt beidzot visu, kas uz sirds. :) Pēkšņi uzplaiksnījusī pašdicplīna un ieilgušais Ziemasaris man ļāva šo ieceri piepildīt. Arī saulaino dienu fotosesijām izrādījās gana, tāpēc nu droši varu parādīt, kas jauns tapis manas nu jau par šauru kļuvušās darbistabas sienās. :) Kleitas un Garās dāmas lai paliek jaunnedēļai, pagaidām atrādu trīs kubiņus!

Kubiņš "Lauku sēta" .


Kubiņš "Vasara".




Kubiņš "Puiku lietas".






Mazo kubiņu sērijā pagaidām (no kreisās):
Puiku lietas
Vasara
Mežs
Lauku sēta
Jūra
Visi pieejami Mammas Roku Veikaliņā.
Pieciniekam drīzumā pievienosies arī kubiņi "Meiteņu lietas" un "Latvija". 

Nedēļas nogalē mums dīķa nolaišanas talka. Kas nozīmē, ka divas dienas dzīvosim aizraujoši, strādāsim čakli, elposim svaigi, un ēdīsim gardi! To novēlu arī jums!


You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!