Vien` maz` kleitiņ`!

Vasara sākusies!

Nevienam skaļi nelielījos, taču jau kopš marta vidus darbistabā skaisti audumi pārtop vēl skaistākās kleitiņās! Tagad, kad pagalmā, pēdās un sirdī vasara, laiks cītīgo darbu nodot jūsu rokās! Pirmās ceļu pie jaunajās saimniecēm mēros strīpoti-puķainās kleitiņas.

Kleitiņa 3gadniecei



Kleitiņa 4gadniecei



Kleitiņa 5gadniecei




Cenas un pasūtīšanas noteikumus lūkojiet Veikaliņā! 
Turpinājums sekos...

Ieva Zavjalova  – (2015. gada 26. maijs 12:40)  

Feinas kleitiņas! Man jo sevišķi patīk ar magonēm! Tas laikam,tāpēc ka man vājība uz ziediem un vienas no tām ir magones!

ramchix  – (2015. gada 26. maijs 16:35)  

Brīnišķīgas kleitiņas! Vidējā visvairāk iekrita sirdī fantastiskā puķainā auduma dēļ.

Laura Verza  – (2015. gada 28. maijs 13:31)  

Man arī visvairāk patīk ar magonēm!
Inga

Laine  – (2015. gada 29. maijs 08:39)  

Magones ir efektīgas, jāpiekrīt! Bet pēc sešiem gadiem puķainu audumu ielenkumā esmu nonākusi dzīves posmā, kurā labrātāk baudu pumpiņas, strīpiņas u.c. ģeometriju, tāpēc es, piemēram, balsotu par strīpoto kleitiņu! :)

Paldies par jaukajiem vārdiem, meitenes!

paeglisi  – (2015. gada 29. jūnijs 14:09)  

Loti smukas. ;ans tops butu ka bildes stav pec kartas :)

Ierakstīt komentāru