Otro roku keramika.

07:45


Jau labu laiku man patīk dabīgi izejmateriāli. Stikls, āda, koks, māls, metāls. Viss, kā to veidojusi daba, vai pirmatnējā instinktā apguvis cilvēks. Es mīlu neparastus, rokām darinātus, smagnējus traukus. Bet mīlu arī kvalitatīvus rūpnieciski ražotos. Man patīk, ka šādus traukus second-hand bodītēs var iegādāties par centu naudiņām. Es mīlu sapņot kā šie trauki reiz pildīsies ar ziediem, ievārījumiem, limonādi, un radīs kādu īpašo mirkli, īpašo noskaņu.

Februāris Cēsu bodītēs...









You Might Also Like

4 comments

  1. Žēl ka tādus smukumus mūsu galā nevienā humītī neatrast. Mums pilna pilsēta ar humīšbodēm, bet pārsvarā visi R.D.A. tīkli. Tur tādus skaistumus neatrast.

    AtbildētDzēst
  2. R.D.A. galīgi nerullē. Šitie ir zviedru/vāciešu misionārveikalos. :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!