Ēdamlietas. Augļi.

22:29

 Personīgi mans uzturs šobrīd satur 60% augļu. Ja pavasara nogalē vairāk prasījās ēst ābolus un bumbierus, šobrīd dodu priekšroku kauleņiem- persiki, nektarīni, plūmes, mango (tie dzeltenie, kas šobrīd nopērkami tautā nepopulārākajā lielveikalā, ir mani paši, paši mīļākie!)... Jā, eksotiski un noteikti, ka ne bez viena vien pesticīda, bet ak, ko lai dara, ja miltus un gaļu vasarskarstumā neprasās, bet, ja man šobrīd jāizvēlas starp sapumpētu kabaci, redīsu vai saldajām bumbiņām ar kauliņiem vidū, es izvēlos otros. Un, attiecīgi pārfrāzējot teicienu "kas uz sirds, tas uz mēles"- kas uz šķīvja, tas darbistabā= tadā!- vēl viens mammas roku jaunums= Augļu komplekts!  

Lai pasūtinātu auglīšus, rakstiet blogger saziņas veidlapā, vai e-pastā! Cenas un tehnisko info lūkojiet veikaliņā!









Karsti gardu jums maija pēdējo dienu!








You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!