Lielais atkalsākums.

05:01

Janvāris- Mammas Roku jubilejas mēnesis- pagāja nervozā domapmaiņā pašai ar sevi. It kā atskaites punkts, it kā pavisam jauns cēliens dzīvē- varbūt uzsākt jaunu blogu? Vai vismaz esošo par mammasrokas.lv pārtaisīt? Varbūt pavisam citu konceptu blogam izveidot? Varbūt, ņemot vērā nevaļīgo ikdienu pāriet uz vloga formātu? Un tomēr- te nu es esmu: blogs pagaidām tas pats, nosaukums arī. :) Ķepurojoties kaut kur pa vidu starp klepiem, slapju cimdu grēdām, neskaitāmām bērnu ballītēm, orientēšanās sacensībām, projektu nedēļām, tomēr šuju. Iemanos. :) Paldies Dievam mans darbs ir vajadzīgs un pieprasīts un joprojām varu darīt to, kas tik ļoti patīk un apvienot to ar ikdienas jozienu.

Jauno bloga cēlienu uzsākot novēlu sev:

Turpināt radīt,
Turpināt vērot, redzēt, runāt par redzēto,
Satikt, izjust, piedzīvot,
Dalīties,
Turpināt nemelot,
Būt klātesošai, atrast laiku,
Neizdegt, bet aizrauties!
Paspēt.





 













You Might Also Like

1 comments

  1. Mīļā Laine! Tu mani iedvesmo, tāpēc, vienvārdsakot -turu īkšķīšus!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!