Randiņš ar Ziemu.

23:15

Dūjai šī ir otrā ziema un pa šo gadu esmu iemācījusies priecāties par sniegoto gadalaiku arī Cēsu daudzstāvu rajonā. Ikdienas pastaigas līdz veikalam nav mūsu vienīgie sniega prieki Cēsīs. Lielie bērni izbauda slēpošanu Priekuļu biatlona trasē, pēc skolas veļ sniegavīrus pagalmā un, kopā ar prāvo pulku kaimiņbērnu, noslidina stāvo piemājas kalnu krustu šķērsu. Savukārt Dūjas šīsziemas galvenie uzdevumi ir mērot daļu ratu pastaigas kājām, iekrist sniegā, saslapināt degunu, izbaudīt auksto sajūtu, mest sniegu gaisā, iebāzt mutē, aizbirdnāt aiz piedurknes. Iepazīt un sajust. Un šī maigā ziema ir kā radīta skaistiem pirmajiem randiņiem!











You Might Also Like

2 comments

  1. Foršas bildes! Labprāt pievienotos, lai izpeldētos šajā sniega ezerā. Varbūt ir kādas papildus atrakcijas ar bērniem Cēsis apkārtnē? Kādi kalni, lai brauktu ar ragavām vai āboliņu? Arī interesē, vai vari ieteikt kādu labu viesnīcu vai viesu namu, lai brīvdienās var relaksēties visai ģimenei kopā? Lai nevienam nav jādomā par brokastīm un kārtību, lai var peldēt, gulēt un gardu maltīti iekost :) Atradu šo viesnīcu sarakstu , kas ir piemēroti atpūtai ar bērnu, varbūt Tev vai citai sekotājai ir reālas atsauksmes par kādu? Papildus mani interesē, vai Cēsīs ir kādas attīstošas nodarbības divgadniekiem? Vai arī kāda vispārattīstošā vingrošana?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par foršu struktūru jaunam ierakstam. Daļai man ir atbildes, daļa tās pat vēlos uzzināt. Ķeršos pie letas! :)

      Dzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!