Ielekt 10niekā!

19:49

Ir dīvaina sajūta piedzīvot jau otrā bērna pirmo apaļo jubileju. Tāds pārdomu un iekšējās atskaites laiks. Mana Eme jau desmitgadīga! Mana lēcēja, skrējēja, dejotāja, dziedātāja, čelliste, orientieriste, slēpotāja, pucēties mīlētāja, saldummīle un draugu draugs! Viņa ir pavisam citādāka kā es, tā mazā sievietīte... Un nu man mājās ir jau divi tīņi. Divi viedokļiem pilni cilvēki ar savām interesēm, piesātinātām ikdienām un nebeidzamām pašu darīšanām.

***

Es lielos vilcienos neesmu slinka mamma, bet šogad kaut kā vispār prāts nenesās uz ballītes rīkošanu.  Pavisam drīz dodamies ceļojumā, visas domas, visi resursi, tostarp finansiālie, novirzīti ceļojuma plānošanai, tāpēc kā kompromisu starp kino vakaru ģimenes lokā un mega balli, nolēmām izīrēt istabiņu SkyPark.  Pāris stundas darbadienas vakarā likās izcils formāts un meita piekrita. Pērn Ems sagaidīja personīgo gadumiju ar klasesbiedrenēm mežiņā laukos, tāpēc šogad, pārmaiņas pēc, atkal ar radubērniem un pilsētā. Koncentrēts laika nogrieznis tīra sportiņa, sarkanu seju, Lulū picas, dārzeņu uzkodu un smieklu! Vienvārdsakot- pavisam vienkārša dzimšanas dienas atzīmēšana. Ar supervienkāršiem našķiem un vieglo ceļu- picām. Un Maximas aveņu kūku.

Man par šo neviens nemaksā, stāstu, ko domāju un domāju es tā: ja samaksājot 75EUR jubilāram un viesiem tiek telpiņa 15 cilvēkiem un viņiem visiem arī iespēja 2,5h lēkāt batutos, tas nemaz nav čābīgi! Istabiņā ir dīvāni, galdiņš, elektriskā tējkanna, liela atkritumu tvertne, drīkst dedzināt mazās svecītes kūkā. Pašiem sava intruktora vadīta iesildīšanās un drošības instrukcija. Ir ko darīt arī tiem, kas vēl vai vairs nav batutu vecumā. Pirmajiem mašīnas, riteņi, ritenīši, tricikli un citādi jokaincikli- ir ko vizināties un vizināt gan individuāli, gan tandēmos. Otrajiem dīvāniņu cik tik uziet.:) Un sakarsušajiem lēkātājiem dzeramais ūdens pa velti no krāna. Vienkārši un gudri. 

Un tā mēs burtiski ielēcām Emīlijas vienpadsmitgadē! 




















Un kā mierīga, svētīga dāvana no pašas Dabas- sniegots mājupbrauciens!


Par citām dzimšanas un vārda dienām (un to ir bijis pulka visos  vecumos līdz 10 gadiem) lasiet bloga sadaļā Bērnu ballītes

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!