Retro bērneļi.

23:35

Ak, mana Retro kaislība!

Šodien, tīmeklī meklējot tipisku PSRS laiku bērna tēlu, aizrakos līdz šūšanas grāmatai PDF formātā un kopš tā brīža manī uz visu atlikušo dienu iemājoja dzirkstošs prieks!

Nu, palūkojiet, cik skaisti!!! Cik mīļi uzzīmēti bērni, cik kolosālas tās mini kleitiņas un kļoši! Un tās sarkanās kurpītes, iekš kurām baltās zeķītes! Un supersmukās bumbierenītes! Es nespēju nopriecāties! Nopietni!

Papriecājieties arī jūs:










Bezgala mīļi un iedvesmojoši, vaine?
 Radošu dienu, meitenes!

You Might Also Like

7 comments

  1. pirmā kleitiņa ar bumbierenītēm noteikti mans favorīts :) Man arī ļoti patīk šie mīlīgie zīmējumi - takš mācēja kādreiz skaisti zīmēt, tagad tik safočē, i to ne vienmēr labākajā kvalitātē...

    AtbildētDzēst
  2. Brīnišķīgi! Un tik saprotami uzzīmētas piegrieztnes. Un visforšākais - olimpiskais lācītis uz pēdējā vāka. :D Paldies par linku.

    AtbildētDzēst
  3. Jā, tādi saulaini bērniņi! Paldies!

    AtbildētDzēst
  4. Jā, iedvesmojoši attēli, rosina ķeršanos klāt šujmašīnai :D Smuki modelīši un bērni :)

    AtbildētDzēst
  5. Kolosāli! :) Tiešām nespēju vien beigt priecāties par šo ierakstu un linku. Pirms apm. nedēļas vienā "importa" lapā ieraudzīju smuku meiteņu kleitiņu, par nožēlu piegrieztne maksāja 15.95 $ + shippings. Neaa, tadu naudu maksāt par bērnu kleitas piegrieztni man tomēr žēl... Un šodien es atveru Tavu blogu, un te ir VĒL SKAISTĀKAS kleitiņas un piegrieztnes bez maksas.
    Paldies, Laine, paldies! :)) you made my day ;)

    AtbildētDzēst
  6. Paldies par linku, Laine! Šis ir labs pamudinājums man beidzot pamēģināt pirmo reizi uzšūt kleitu meitai - tie modeļi ir tik fantastiski, ka grēks būtu nepamēģināt :)

    AtbildētDzēst
  7. Lūdzu, meitenes! Mans prieks ir jūsu prieks un otrādi!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!