Prom uz Izstādi/Gadatirgu!

01:43

Pirmkārt: man milzoooonīgs prieks par to, ka pagājušais raksts par blogdraudzeņu  burziņu ir sakustinājis tuvas un tālas ciemiņmeitenes! Ir par 80% skaidrāka tapusi abu dienu programma! Ir radušās jaunas idejas kopīgām aktivitātēm! Esmu izlasījusi visas jūsu anketas, uzzinājusi par jums daudz interesanta un vēl vairāk gaidu mirkli, kad beidzot iepazīsimies! 

Bet, kā jau minēju iepriekš - pēdējās divas nedēļas gatavojos kādam citam īpašam pasākumam:


Haoss darbistabā sasniedz maksimālos decibelus, darbi kraujas grēdās - nekad iepriekš nedomāju, ka dienas laikā spēju paveikt tik daudz (paldies manai mammai, kas vasaras mēnešos pieauklē mazos)!!!



Man nav ne jausmas, ko vēlēsies un IZvēlēsies Jaunpiebalgas pircējs! Taču vēlos uztaisīt atmiņā paliekošu Gadatirgus debiju un iespējami plašākam ļaužu (man tik nepieciešamo/viņiem ārā metamo materiālu īpašnieku) pulkam pastāstīt par savu darbošanos un kaislību uz PSRS retro!

Turiet par mani īkšķus!
Un tas nav viss! 
Visi laipni lūgti uz Jaunpiebalgu! Jo šī nedēļas nogale šeit būs zīmīga ne tikai ar manu dalību gadatirgū :D, bet arī ar vēl pāris grandioziem pasākumiem!

Piemēram - "Pērkona koncertu"!!! To gaidu tikpat ļoti, cik Gadatirgu :D

Un! Tiem, kuri pēc Pērkona koncerta nepaliks uz balli ar "Dzelzs Vilku", (piemēram man), būs iespēja ar speciāli saorganizētu busu nokļūt Jaunpiebalgas pagasta "Lielkrūzēs", kur notiks otrais Latvijas dziesminieku saiets!
Nu, zinu, izklausās reklāmiski, taču tieši to es darīšu - 13tajā datumā ķeršu emocijas Jaunpiebalgas kvalitatīvajos un saturīgajos kultūras pasākumos! Nu paskatieties uz zemākminēto izcilo personību sarakstu!




Lai arī jums aizraujoša nedēļas nogale!

You Might Also Like

8 comments

  1. Cik laba programma! Dzīvoju ne tik tālu, bet kā reiz pieteicās ciemiņi - un tos jau nevar pamest likteņa varā. Tik būtu gribējies aizbraukt ar bērniem un arī apskatīt Tavus darinājumus klātienē. Lai veicas!

    AtbildētDzēst
  2. Patiesi - forši, ka tavs piedāvājums tik plašs + Tev jau jābrauc tirgoties arī tuvāk Rīgai, jo uz Jaunpiebalgu izrādās neiet neviens sabiedriskais normālos laikos:) !!! Un forši redzēt - kadru no "darba vietas" !

    AtbildētDzēst
  3. Nu lauva! Neaizmirsti sabildēt savu stendu gadatirgū un dalīties iespaidos ar visiem tiem, kas netiks!

    AtbildētDzēst
  4. Cik forši! Paldies par plakātu - man ar spontānā ideja - ja vīrs grib vakarā braukt makšķerēt, lai ved mūs pa dienu uz Piebalgu. No Madonas nemaz tik tālu nav. Piekrita tak! Tad nu čāpošu uz pilsētu, nopirkt puikiņam kādu lietusmētelīti, jo laika prognozes jau diemžēl uz rītu nav tās saulainākās. Bet tas jau nebojās pasākuma jautrību!

    AtbildētDzēst
  5. Ja kādai nav kur palikt pa nakti, droši uzrakstiet e-pastu ar savu telefona numuru - mums māja liela un draudzīga! Vakarā iečekošu!

    AtbildētDzēst
  6. Super plāni nedēļas nogalei! Veiksmi tirdziņā! :)

    AtbildētDzēst
  7. Lai Tev tirgošanās iet no rokas un pircējs saprot, kas ir ar rokām un mīlestību darinātas preces! Turu īkšķi!

    AtbildētDzēst
  8. Lai veicās ar tirgošanos!!!
    Jā,es arī labprāt vēlāk skatītu foto,kur esi redzama jau tirgošanās procesā un kā izkārtoti Tava prece!!!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!