Jauni retro prieki!

01:17

Berzēju rokas priekā un nepacietībā jums šo to parādīt!!!!! RETRO< RETRO< RETRO!!!!!


Patiesībā interesanti - manā īpašumā no dāsnās Mārtiņa māsīcas Daces (arīdzan retro fanes, tikai citās nozarēs :D un manas labākās humpalķemmēšanas kolēģes) jau vasaras sākumā nonāca grāmata, kas godīgi bija uzsākusi savu miršanas ceļu šķūnītī pie Daces mammas. Labi, ka Dace ņēmās "bagātībām" pilno mammas šķūnīti revidēt!

Šeit Dace fotoatvadās no sava dārguma! Nesēro ne nieka, Dace, ja tagad šito lasi! Apsolu: ja stārķis tavos kāpostos reiz iemetīs meitēnu, es viņai katru gadu šūšu pa kleitai un tā līdz pat pilngadības sasniegšanai! :D

Un tikai šodien nejauši sāku šķirstīt savu dāvanu! Atcerieties manu neseno sajūsmu par feinajiem retro bērnu apģērbiem šeit? Tad lūk, izrādās, ka manis pašas grāmatu skapī jau stāv ne mazāk feina krātuvīte! Un latvju mēlē aprakstīta, turklāt!



Superstilīgi! Eh, tiklīdz parādīsies lieks brīsniņš, ķeršos pie mācīšanās!

Un, kad kāda maza kleita būs pabeigta, ķeršos pie lielajām :)











Super! Vēlreiz, super! Es nespēju vien iekšēji beigt lēkāt priekā kā tas salto metošais smaidiņš draugiem.lv :D

Kā man gribās šīs zināšanas un kā tas viss sakrīt ar maniem  plāniem un kaislību, un to, ar ko pēdējā laikā viscauri ir pārņemts mans prāts!


Diemžēl grāmata tiešām ir trausla un cietusi... šķiet mēteļu apkakļu darināšana ies man secen :)

Ak, un ja vēl apģērbu šūdināšanai izmantošu kādu no retro audumiem un šūšu ar adatām, kuras reiz man atdāvināja kādas mīļas klientes Magdas mamma Siguldā, tad laime tiešām būs pilnīga!


Tikmēr jūs neaizmirstiet atgādināt saviem radiem, draugiem, paziņām un puspaziņām, ka, ja tie ikurāt taisa mājās eiroremontu un ilgi nīstos PSRS "hlamus" (traukus, mēbeles, apģērbus, audumus, sadzīves priekšmetus, utjp...) grasās laukā pidžināt , tad ir tāda viena Laine Zaubes mežā, kura par tiem "atkritumiem"priecāsies uz vella paraušanu un varbūt pat kaut ko feinu pretī iedos! ;)

You Might Also Like

1 comments

  1. tiešām superfeina grāmata - lai Tev izdodas izbrīvēt laiciņu un realizēt ieplānoto :)))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!