Deviņi mazi, lieli gadi.

11:07

Nu reiz Latvijā ir ziema. Tādas patīkamas pārmaiņas pēc vairāku gadu ilguša rudens.:) Tātad jāsvin! Un, ja svinēšana iekrīt februārī, tad jāsvin kopā- Ziemai Māmuļai un vienai foršai Ūdensvīrītei!
Interesanti redzēt, kā mana vēl tikko mazā, apčubināmā, mācāmā nu jau pati gan viesu sarakstu plāno, gan aktivitātes, gan piedomā, ka, ja jau reiz šogad svinēšana ar Cēsu klasesbiedrenēm, tad mašīnu vajadzēs tādu palielāku tētim īrēt, lai dāmas no Cēsīm uz Zaubi tiek un rotaļas padomāt, ko kolektīvi spēlēt. Visu pati. Patiesībā šoreiz viņa pat sadusmojās, kad ieteicu varbūt samazināt latviešu gramatikas uzdevumu daudzumu pie plānotajām aktivitātēm. Tika man norādīts, ka ne jau mana dzimšanas diena šī ir, un ne jau atkal es visu noteikšot. Nu vismaz mājas sakopšanas, pušķošanas un ēst gatavošanas prieks man tika :D. Un tētim atļāva pārgājienu vadīt un lopiņbarošanas safari izbraucienu. Vecmāmiņai palika fotogrāfes/ operatores riktes un ekskluzīvā iespēja būt vienīgajam pieaugušajam ciemiņam.:) 



















Daudz laimes, no sirds, mīļā mana! Lielas, maigas, mierīgas laimes. Audz skaista, gudra, iznesīga, paliec tikpat asprātīga, rāma, izpalīdzīga, redzīga! Mīlu tevi neprātīgi dziļi!

You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!