Dāvanu komplekti bērniem

10:23

Man palaimējies, ka radu lokā ir pietiekoši daudz bērnu manām radošajām izpausmēm! :)
Piemēram mana mazā māsīciņa, kurai sen atpakaļ uzdāvināju savu pirmo komplektu - kleitiņu + zaķenīti ar tādu pašu kleitiņu!

 

Līdzīgu komplektu uzdāvināju arī šajos Ziemassvētkos savai mīļajai meitiņai ( un, jā, atkal šuvu kleitiņu no veca džempera)

 

Kad vajadzēja sveikt krustdēliņu, ienāca prātā uzmeistarot guļamkomplektu - spilvens + maiciņa gulēšanai


Un visbeidzot - tadā! Komplekts, kurš ir manis izlolots, izdomāts un, jā, varbūt pat auklēts! Komplekts, kuru laimējies iegūt savā īpašumā jau vairākiem bērniem - iepirkumu tašiņa (bērnu izmēra) + pārtikas produkti


Lai kāds no šiem komplektiem nonāktu arī jūsu (jūsu bērnu, radu bērnu) īpašumā, jums atliek vien sazināties ar mani pa e-pastu lapinalaine@tvnet.lv

You Might Also Like

2 comments

  1. Ļoti jauki komplektiņi!Un kurā gan veikalā varētu nopirkt tādu iepirkumu komplektu, ja nu kādus plastmasas gabaliņus...

    AtbildētDzēst
  2. Jap! Un šie izrādās vareni droši, jo mums brālim mētājamais vecums - visos virzienos pa māju lido dažādas mantas - labi, ja gadās, ka tās ir mīkstas, ne no plastmasas! :)))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!