Spilvens krokodils ir dzimis.

22:49

Celebrate the boy!!! Katram puikam vajag puicisku spilvenu - mīļrotaļlietu! Nevis kādu poniju vai kaķēnu, bet dinozauru vai krokodilu - kā īstam puikam pienākas ;) (Nav jau man nekas arī pret ponijiem un kaķiem... Tie vienkārši neiederas pie tēmas)

Vakar rādīju puspabeigto Kroksi. Šodien es kā tāda lepna māmuļa ziņoju, ka kārtēja mammas roku darinātā radība ar savu vienu aci ir ieraudzījusi dienasgaismu!

Atcerieties izstrādes stadiju

 

Šoreiz detalizēta apraksta nebūs, bet man jau liekas, ka visu, izņemot izmēru var izsecināt no šitās piegriezumu bildes. Piebildīšu, ka visi redzamie audumi ir pārlocīti dubultā. Nu un no šī punkta tikai jāsāk šūt!!! Sākumā sašujam visus ķermeņa posmus (pirms tam visas aplikācijas, ja tādas paredzētas), tad šujam augšu, pa vidu liekot kruzuļus, kurus arī drusku sapildīju, lai nav tādi pļurīgi (nu, redzēsiet nākamajā bildē) un tad apakšu, pa vidu liekot kājas un vienā posmā atstājot atveri, pa kuru sabāzt pildījumu (to vajadzēs tā pavairāk).





You Might Also Like

0 comments

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!