Balonbikses puikam?

13:15

Tā jau ir - cilvēks domā, Dators dara! :D:D:D
Pārfrāzējot mūžseno teicienu par cilvēka nespēcību kaut kā varenāka priekšā, jāpaskaidro, ka tehniskās ķibeles padarījušas manu "Lai dzīvo puikas! " nedēļu par pliekanu katastrofu!
Centīšos labot, ko var, kaut vai ja tas nozīmētu ierakstīt trīs puiciskas ziņas šajā sestdienas dienā!


Parunāsim par balonbiksēm?

Balonbikses, harēma bikses, turku bikses, pantalones, stakļu bikses - sauciet kā gribat - tās ir bikses, kuru stakle nokarājas kaut kur acij nepierasti zemu.
Pirms apmēram pusotra gada, kad manas acis ģida pirmo šāda veida apģērba gabalu, teikšu godīgi, nebiju sajūsmā. Bet acs pierod pie visa! :D
Un tā pagājušā vasara pagāja zem turku bikšu zīmes! 

To, ka tas modīgi joprojām un turklāt vēl neskaitāmās modofikācijās, sola daudzi bērnu apģērbu ražotāji! Visādu kalibru nošļuktenes tiek piedāvātas gan meitenēm, gan puikām! Un par puikām arī šodienas stāsts!

Esmu nolēmusi pašūdināt Niklāvam pavisam vienkāršas trikotāžas balonbikses. Iedvesmu smēlos gan Popupshop:





Nu un galu galā - trīs lietas labas lietas - lūk smuki harēma šortiņi no mana jaunā favorīta - Trula kids bloga! 


Tagad tikai pie darba!!!

________________________________________________________

Lūk arī mūsu vakardienas rotaļas ar balonbiksēm!

Bikses tapa no trikotāžas krekliņa ar garajām rokām! Piedurknes izmantoju kā staras, piešuvu tām klāt tādus kā svārciņus un beigās jostas daļu!






You Might Also Like

4 comments

  1. Mans jaunākais būtu sajūsmā. Jo šitādās biksēs tak galīgi nevar redzēt, ka... nu... mazliet čura gadījusies, kur nevajag. Jo cilvēkam gadās, un pašam par to kauns.
    Es tikai neesmu īsti droša, vai es pati līdz puiku balonbiksēm esmu izaugusi. Bet izskatās stilīgi, nenoliedzami. It sevišķi kopā ar košām zeķēm, kā pēdējās. :)

    AtbildētDzēst
  2. Man jāatzīst, ka man ar ir zināmi aizspriedumi pret tādām... Bet jūsu rezultāts izskatās forši! Es apmēram tādā veidā savam no safilcēta vilnas džempera uzšuvu virsbikses autiņiem, lai nelaiž cauri mitrumu (un par iedvesmu vispār ko mēģināt šūt - paldies Tev, Laine! :) ).

    AtbildētDzēst
  3. izskatās kā būtu džemperis uz kājām uzvilkts...

    AtbildētDzēst
  4. Dace P - sākotnējā doma jau bija tieši tāda, bet drusku nācās tomēr modificēt!
    Un pat tad tā nebūtu mana ideja, jo 'Newyorker" bija, atceros, tādas džinsa jakas, kuras gan kā jaku, gan kā bilses varēja nēsāt!
    Es kā pieaugušais ar pavisam citādu gaumi laikam tādas neuzvilktu, bet bērnība gan ir īstais laiks, kad pastaigāt trakulīgos outfitos, vaine? Kad tad citad džemperi uz kājām uzvilksi? :)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!