"Mammas rokām" tapis LOGO!!!

01:33

Šodien ir īpaša diena! Šis datums manā dzīves notikumu kalendārā iezīmēsies ar "Mammas roku" logo tapšanu! 

Apmēram divu nedēļu laikā (kas gan neesot standartlaiks) sadarbībā ar grafisko dizaineri Lindu Sarkani tapa "Mammas roku" atpazīstamības zīmīte - Logo. Linda ir manas bijušās klasesbiedrenes draudzene un tieši tāpēc (un varbūt arī tāpēc, ka nevienu citu datorgrafiķi nepazīstu :D), mana logo veidošanu uzticēju Lindai!

Un sākās viss ar "Berimora kino"... Kad piekritu palīdzēt popularizēt šo Starptautisko bērnu kino festivālu, man parātā nenāca, ka tas mani novedīs līdz logo iegūšanai! Bet, kad Preses Centra kontaktpersona Eva palūdza man "Mammas roku" logo, ko drukāt uz afišām, sapratu, ka mans plāns -  ķerties pie atpazīstamības simbola veidošanas maijā, jāpārliek no maija uz februāri!!!

Jā, man tiešām bija plāns tikt pie logo!
Un re kā viss pamazām sāk likties savās vietās pats no sevis - viens notikums pagrūž nākamo un galvenais, ka pamazām piepildās plāni, vīzijas un sapņi!!!

Bet, ja runājam par pašu logo, tad man patika šis divu nedēļu sadarbības process! Ar Lindu sazinājāmies tikai elektroniski, dzīvē neesam tikušās, kaut arī noteikti gribētu paspiest viņai roku par labi padarītu darbu ;)

Kad tikko ieminējos par logo izgatavošanu, par to, kas esmu un ko par dzīvi domāju, Lindai radās pirmie varianti, kurus es varētu nodēvēt par "taustīšanās procesu"...


Ja sākumā man likās, ka es tiešām nezinu, kādu vēlētos savu logo, tad tieši šie pirmie varianti manī pagrūda domu plūsmu par to, ko es tomēr vēlētos uz logo! Man taču ir izkristalizējušies vairāki diezgan atpazīstami produkti + dzerot kafiju acs apstājās pie Niklāva zīmētā koka :





Sekoja ideju čupiņa no manas puses:


Un Lindas atbilde ~ šāda:

 Cik smuki, pie sevis nodomāju! Un būtu bijusi ar mieru pat saglabāt pirmo - vienkāršāko koku, bet pēkšņi aizdomājos, ka par manu darbošanos taču šīs simbols neko nepasaka!!! Nezinātājam būtu jāpaliek neziņā! :D
Tāpēc turpināju bombardēt Lindu ar idejām:


Un Lindas atbilde +/- šāda:

Un tad vēl pēdējā ideja:

Un Lindas risinājums!

Un te gan es teju spiedzu no sajūsmas! 
Rakstīju: "Linda! Mums ir LOGO!"
Un Linda man: "Nopietni? Urā!"

Te nu viņš ir - "Mammas roku" jaunais simbols!


Un pirmais kubiņš ar jauno logo jau devies ceļā!



Saules pielietu jums nedēļas nogali! Turamies! Vēl drusku un ziema galā! Nezinu, kā jums, bet man, neskatoties uz auksto laiku, saulīte jau devusi krietnu devu enerģijas!

You Might Also Like

24 comments

  1. Labs kopdarbs un fantastisks rezultāts. :)
    Lai visiem mammas roku darbiņiem jauks mūžs un lai logo motīvam tāli ceļi priekšā!

    AtbildētDzēst
  2. Jauks logo un atkal viens skaists kubs klat!

    AtbildētDzēst
  3. tas pamatlogo man ļoti atgadina manis pašu logo hmmmm

    AtbildētDzēst
  4. Paldies!
    Iulianija - nu re - tad jau labi vien ir, ka tādu neizvēlējāmies! Bet kā redzēji - iedvesma nača no mana dēlēna - tad jau laikam viņš būs tavu logo redzējis :D

    AtbildētDzēst
  5. superīgi, apsveicu. tā tik turpināt :)))

    AtbildētDzēst
  6. Ļoooti skaists logo....man ļoti patīk krāsas :) Un apsveicu ar tā kā jaunu pavērsienu tavā pasaulītē!!! Lai viss iecerētais izdodās!!!:)

    AtbildētDzēst
  7. Apsveicu ar sava zīmola logo! Tā ir ļoti laba lieta!! Nu tāds riktīgs mammas rokas logo ir sanācis! Lai viss turpinās un attīstās!!

    AtbildētDzēst
  8. Logo ar kubu tik tiešām kā radīts Tev:) Lai jaunas idejas turpina pārtapt realitātē!!

    AtbildētDzēst
  9. Apsveicu. Absolūti fantastisks un gaumīgs logo!

    AtbildētDzēst
  10. Apsveicu, skaists un saturīgs logo sanācis! :)

    AtbildētDzēst
  11. Apsveicu! Šis tiešām ir liels notikums!
    Ļoti gaumīgs un stilīgs logo - patīk gan krāsas, gan ideja!
    Lai Zaubes mežiņā darbi nenorimst un lai bizness attīstās!
    Visa pasaule Tev vaļā :))

    AtbildētDzēst
  12. Apsveicu, jaukas pārmaiņas un jaunieguvumi :) Jauks logo ar mammas roku simbolu ;)

    AtbildētDzēst
  13. Logo tiešām ļoti atbilstošs, tur viss uzreiz ir saprotams. Personīgi man "mammas rokas" asociējas ar šiem skaistajiem attīstošajiem kubiem. Tie ir tik jauki!
    Kad man vēl nebija sava bloga, Tavs blogs bija pirmais, kurš mani aizrāva, un iedrošināja uz sava bloga veidošanu.
    Apsveicu ar šo lielisko notikumu-savu logo!

    AtbildētDzēst
  14. Apsveicu ar logo! es teiktu, ka bija laiks :)

    AtbildētDzēst
  15. Apsveicu ar šādu notikumu - tiešām sen bij laiks :))) Gala rezultāts ir vizuāli smuks, bet ir savi mīnusi - tas ir liels (no izmantošanas viedokļa ne visur tas labi izskatīsies, kad to vajadzēs samazināt vai sašaurināt...), tas asociējas tikai ar kubiem (bet Tu šuj daudz un daudzveidīgi), pārāk atgādina apsveikuma kartiņu...
    Kā logo (vairāk par zīmolu domājot) no visiem variantiem man patīk pats pirmais (pirmā bildīte šajā rakstā) - vienīgi tā krāsas ar Tevi neasociējas. Varbūt to pirmo pavisam neatmet, uzfrišini ar sev atbilstošām krāsām un paturi rezervē, varbūt ar laiku noder...
    Nu re, ņēmu un sačakarēju visus pozitīvos komentārus :D

    P.S. Vispār jau logo veidošana ir ļoti grūts pasākums...

    AtbildētDzēst
  16. Nekāda vaina, Ines! Saldēdiens taču, kā zināms vislabāk garšo, ja tam pievieno šķipsniņu sāls!

    Turklāt - piekrītu visam tevis teiktajam ,izņemot apsveikuma kartiņu - jo tas laikam tev tīri subjektīvi, bet pārējais, jā - arī man izskrēja caur galvu!
    Bet, ja pieņemam, ka līdz vērē ņemamai uzņēmējdarbībai man vēl kādi 5-6 gadi ejami, tad uz doto mirkli ir o.k. - un galvenais, ka cilvēkiem asociējas ar mani!

    AtbildētDzēst
  17. Atzīšos, ka man no kubu logo variantiem vislabāk patīk otrais - ar "mammu" violetā krāsā, man liekas, ka tas tāds labs līdzsvars. Bet arī šis ir smuks!
    Man gan pirmā doma, izlasot par logo, uzreiz bija, ka tas Tev tagad būs uz maza auduma gabaliņa speciāli izšūts vai uzdrukāts un ka šūsi tos klāt visiem saviem darbiņiem, - tas droši vien nākamais solis, ne? ;) Vienīgi tādam mērķim tiešām Ineses ieteikumi būtu stipri vērā ņemami.
    Bet, lai nu kā, apsveicu es ar! Ir labi! :))

    AtbildētDzēst
  18. Apsveicu!
    bet tagad ir pūcīšu un koku ēra, tā kā viss oki doki - Niklāvs seko līdz aktualitātēm :)))))
    Laiks ritēs, logo ar mainīsies, patstāvīgs noteikti varētu palikt "mammas rokas" fonts un nosaukums:)- kas kļūs atpazīstams ;)!

    AtbildētDzēst
  19. Smuks logo.
    Man gan arī Lindas pirmais logo patīk.

    AtbildētDzēst
  20. Apsveicu aru logo:) Es sajūsmā:) Tik dzīvelīgs:)

    AtbildētDzēst
  21. Sirsnīgi sveicieni! Jā, tas ir ļoti labs pavērsniens Tavā darbībā! Es arī kādu brīdi nomāju par kaut ko tādu. Vizītkartes man ir, bet bildīte, kas tajā, nu jau ne tik ļoti attēlo manu darbību...
    Bet Tev tiešām jauks logo, man tiešām patīk vislabāk no visiem variantiem!

    AtbildētDzēst
  22. Es arī pievienojos visiem sveicējiem! ĻOTI skaists logo! Un prieks redzēt arī to, kā tas tapa! Tik uz priekšu! :)

    AtbildētDzēst
  23. Apsveicu ar labi padarītu darbiņu, katram censonim vajadzīgs savs brends :))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!