Pirmspavasara darbu skate!

09:14

Zinu, ka esmu kļuvusi par pārdienu blogotāju un tam pat nav kādu īpašu apsvērumu.
Tā vienkārši notika. Nevis tālab, ka grasītos mest pie malas šo tik ļoti gan man, gan jums noderīgo nodarbi, bet tāpēc, ka, kā jau minēju - prasās pēc pamatīgas atpūtas no visa, kas saistīts ar māmiņu būšanu, rokdarbiem un jauko, pūkaino Laini Lapiņu.
Šobrīd manī dumpi ceļ tā mana personības šķautne, kas mēdz uzvilkt augstākos papēžus, uzkrāsot sarkanākās lūpas un kurai nav vienalga, kā izskatās viņas mati, seja, utt! :D:D:D:D
Šī dumpiniece sākusi interesēties par jaunumiem mūzikas jomā, vasaras pasākumu grafiku, izdomājusi vēderdejām ceturtdienās pievienot arī aerobiku otrdienās, sagribējusi sociālo dzīvi un apsver iespēju algot cilvēku, kurš ik pa laikam spētu viņu un Kundziņu palaist uz teātri, paauklējot bērnus! ;)

Tikmēr otra personības puse - mātišķā, tautasdziesmas dungojošā un par katru saules staru priecīgā Laine turpina darīt iesāktos darbiņus un priecēt mazās sirsniņas visā Latvijā ar Mammas roku kubiem:




Mammas roku rotaļlietām pašiem mazākajiem:


Ceļu no Zaubes mežiņu uz visām Latvijas pusēm mēro arī Garie grabuļi:


Un katru mēnesi sanāk arī uztaisīt kaut ko kādam no mīļajiem radiņiem - vienkārši tāpat - tāpēc, ka viņi ir un tāpēc, ka es viņus mīlu un viņi mīl manu darbu! Te, piemēram manas vecmammas pasūtījums - mugursoma, jo, rau`, viņa no veikala kūjo un vajagot somiņu, kura netraucētu šai nodarbei! Domāju, ka Birutai Lapiņai nevarētu būt piemērotākas somas kā šī:


Savu kārtu fotosesijai gaida kubs "Jūras ceļojums", Lelle un puspabeigta rotaļu Piramīda:


 Kā redziet Lainei-rokdarbniecei garlaicīgi nav! :D:D:D

Nākammēnes ceru vairāk pievērsties tutoriāļiem un dažādiem eksperimentiem, kuri pagaidām atlikti uz vēlāku laiku!

Turpinām kausēt Zaubes kupenas - kaut vai virtuāli, kaut vai ar domu spēku! :)

You Might Also Like

3 comments

  1. man patīk Luīzes kuba zaķēni tādi smukucīši, tik akurāti!!

    AtbildētDzēst
  2. Tu esi malacis :))
    Visas lietas dzīvē jātur līdzsvarā, tāpēc savs laiks augstpapēdenēm un lūpu krāsai, un savs laiks arī mežiņa burvībai...! Tas tikai parāda, cik ļoti daudzpusēja un interesanta personība Tu esi!
    Es arī vienā dienā esmu princeškleitā uz skatuves un otrā - gumijniekos, naģenē un ar makšķeri pie upes :))

    AtbildētDzēst
  3. Nu jā...un par darbiņiem - zaķi ir vienkārši KOLOSĀLI :))

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!