Steidzinām pavasari!

11:04

Nu, jā, mani sirsnīgie vēlējumi kausēt kupenas nav paskrējuši gar Visuvarenā ausīm un nu tas beidzot acīmredzami arī notiek!

Vakar aizbraucām uz "Rīgas Cirku " (kas pamatīgi uzlādēja manas baterijas) no kupenās ieraktā Zaubes mežiņa un atgriezāmies jau pavasarīgā pagalmā, kur saulīte pa dienu no sniega apakšas paspējusi izvilkt bruģa fragmentus! Terase nokususi pilnībā! Protams, salīdzinot ar Rīgasciemu, joprojām dzīvojam ziemā, bet putnu čalas no pavērtā loga un mušu intensīvā līšana ārā no dēļu spraugām liecina - tepat, tepat vien jau Pavasaris ir!

Interesantu nodarbi man piespēlēja Daina Veško - mana bloga lasītāja, maza ķipara mamma un sabiedrisko attiecību speciāliste. Viens no viņas darbiņiem šobrīd saistīts ar K-Rautu - cilvēki tiek mudināti sagaidīt pavasari ar pašu diedzētām sēkliņām uzturam! 

Teikšu godīgi  - līdz pat mirklim, kamēr nesaņēmu Dainas vēstuli, nebiju nedz ēdusi, nedz pat iedomājusies ēst diedzētas sēklas!

Kaut kā allaž noskatoties veikalos un diedzētajām sēklām tās asociēju ar maziem augu embrijiem un tas radīja manī spēcīgu psiholoģisko pretestību.

BET! Pateicoties Dainas ierosinājumam atsūtīt sēkliņas arī uz mūsmājām, sāku analizēt savu attieksmi un interesēties par labumiem, ko dod sēkliņu lietošana uzturā. Sapratu, ka šādi sagatavotas sēkliņas ir ārkārtīgi vērtīgs vitamīnu avots ziemas mēnešos novārdzinātajam organismam! Tāpēc apņēmos pirmo reizi sadiedzēt uz palodzes drusku vitamīnu. Daina atsūtīja man brokoļu, redīsu un sinepju sēkliņas.


Sākumā sekoju uz paciņas rakstītajām instrukcijām , bet ar mitro lupatiņu (kurai tak jau laikam bija jābūt marlei, ne dvielītim :D:D:D) nekas prātīgs nesanāca...


Tiklīdz pārgāju uz papīra dvieļa strēmelēm zem sēkliņām, parādījās pirmās dīgšanas pazīmes! Un, pat tad, ja manas nevērīgās attieksmes dēļ līdz galarezultātam nenonākšu, allaž ir jauki noskatīties, kā uz palodzes pamazām parādās pavasaris!



Saulainu dienu!

You Might Also Like

6 comments

  1. Mūsu ģimenes uzturs kopš janvāra, noteikti, nav iedomājams bez diedzētām sēklām, un mūsu favorīts ir rukola.

    AtbildētDzēst
  2. ja diedzē graudus (visvieglāk ir kviešu graudus diedzēt), tad tos pat var vienkārši stikla burciņā vai glāzē (cm 3-4 biezu slāni), 2x dienā noskalo, lai ir mitri. ēd tikko mazie dīgstiņi parādās, garus nevajag audzēt, kad sāk dīgt, var ielikt ledusskapī, lai piebremzē.. mazās sēkliņas ļoti jāuzmana no izžūšanas, siltā vietā jāmitrina pat 3-4 x dienā . Labu apetīti un stipru veselību!

    AtbildētDzēst
  3. es tieši tagad ar diedzēju un leiku rakstus kā man sokas ar diedzēšanu :)
    lai jums ar saulaina diena, un ātrāk pavasaris atnāk :)

    AtbildētDzēst
  4. Laine!
    Ienāc pie manis:
    --------------------------------------------------
    http://sing-ing-bee.blogspot.com/2011/03/virtuala-mil-davanina.html
    --------------------------------------------------
    pēc virtuālās dāvaniņas!
    Paldies par iedvesmu labiem darbiem :))

    AtbildētDzēst
  5. man kaut kā nesokas ar šīm lietām, neesmu pietiekami rūpīga un apzinīga

    AtbildētDzēst
  6. Man šķiet - ļoti laba lieta! Kad tu tādu sulīgu, spēka pilnu sēkliņu apēd, noteikti tiek arī pašam tas spēks un pašas diedzētā vēl jo vairāk ir tā, kas vajadzīgs! Citu gadu ēdu, arī pati diedzēju no graudiņiem, bet šogad ne - man galīgi "neiet iekšā" - toties mazajai meitai ļoti garšo redīsu sēkliņas!

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!