Zaubes mežiņa "apdeits"!

01:29

Nu tā. Pēdējo reizi, kad stāstīju jums par mūsu pagalmu, atrādīju jums tam laikam vēl milzonīgās kupenas... Un nozvērējos toreiz vairs ne vārda par tām! Un pat noturējos! :)

Šodien, kad, braucot uz vēderdejām, ieraudzīju, kā kaimiņš kultivē tīrumu, iedomājos, ka cītīgākajiem mana emuāra sekotājiem noteikti vajadzīgs pamatīgs informācijas atjauninājums! :D:D:D:D

Tātad, mīļie - pavasaris jau kādu nedēļu pusotru oficiāli notiek arī pie mums Zaubes mežiņā!

 Sniegs atrodams vien meža dziļumā, esam sagaidījuši savas 4 dzērves atpakaļ mūsu pļavās, pagalmā ar katru dienu aizvien zaļāka krāsojas zālīte, vienvārdsakot - PAVASARIS!

Pavasari sasveicām ar saimniecības apzināšanu. Šeit, šķiet, tikko izveidojās plāns:




Reiz jau runāju par drupām...Kad cēla mūsu mājeli, tās šķita tik dekoratīvas, bet nu ir galvenais bērnu drošas laukā uzturēšanās raižu iemesls...



Pagalmā savā vietā atgriezās smilšu kaste un citas šķūnī līdz šim dusējušās rotaļlietas...



Pa ilgiem laikiem šūpolēs šūpojas ne tikai vējš...


Un sestdien paredzēta Lieldienu talka! Plānojam apģērbt siltumnīcu, kurai šī ziema izrādījusies bik` par bargu :)



Tā lūk mums te - Zaubes mežiņā -  klājas!
Pavasaris mani pamudinājis ne tikai vairāk priecāties par fiziskām aktivitātēm, bet arī sākt lasīt grāmatas! Par vienu no pēdējām izlasītajām grāmatām runāsim nākamreiz!

Siltāko dienu!

You Might Also Like

3 comments

  1. Patīkami lasīt Tavus emuārus,gan par rokdarbiem,gan par Zaubi(Zaubes tuvumā esmu pavadījusi visas bērnības vasaras).Lai TEv veicas!

    AtbildētDzēst
  2. Baigi forši, kad bērniem ir tāda vide izdzīvoties:) Zini, kas man patīk, ka Tev nav pilna māqja vaukšķu un kaķu:)))

    AtbildētDzēst
  3. Par pavasara atgrieshanos juusu pusee, un shuupoleem, kas shuupo ne tikai veeju:)

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!