Rotaļu kubu ēra!

01:10

 Neticami - sava pavisam niecīgā rokdarbošanās mūža laikā esmu paspējusi radīt jau vairāk kā 60 rotaļu kubu!

Un ir tikai likumsakarīgi, ka beidzot esmu radījusi kubu sēriju savam topošajam i-veikalam!

Analizējot atsauksmes, balstoties uz pašas un kubu īpašnieku pieredzi, mācoties no kļūdām un tiecoties uz vienkāršību (jo kā zināms - bērnam jo vienkāršākas rotaļlietas, jo labāk), esmu nonākusi pie apmēram 10 veidu kubiem! Ikdienā veikala virtuālajos plauktos paredzēts sasēdināt Dabas, Puķu, Auto, Jūras, Džungļu, Meža kubus, bet sezonām mainoties papildināt klāstu ar Ziemas, Vasaras, Rudens, Pavasara un citiem tematiskajiem kubiem! Ei, un protams allažiņ domājams turēt pa ķērienam arī pāris kubus 3-4-5gadniekiem - nu tos ar tām šņorītēm, jostiņām un citām vērtīgām lietiņām, kuras palīdzēs mazajiem pirksteļiem apgūt ikdienai nepieciešamas prasmes!

Esmu patīkami satraukta pirms lielā darba, kas mani gaida - jāuztapina taču pa vienam kubam no katra eksemplāra, lai uz Ziem`ssvētkiem varētu iepriecināt mazos rotaļniekus! Darbiņš solās būt pamatīgs, tāpēc piebilde:

visiem kas jau tagad noskatījuši kādu no blogā esošajiem kubiem, vai perina ideju pavisam jaunam kubam manā izpildījumā - jums ir iespēja pieteikt pasūtījumus līdz 15tajam oktobrim!

Jo pēčāk Mammas rokas ar pilnu atdevi nodosies i-veikala darbu darināšanai, trīs jubilejām novembrī un galu galā - mazo razbainieku skološanai!:)





Aiziet, dabā kopā ar mazo Grētu!!!

You Might Also Like

5 comments

  1. He, būtu es jaunāka/mazāka:), pasūtītu vienu sev:):) Klēra bez tevis meistarotā kuba ne soli:)

    Lai tev veicas!

    AtbildētDzēst
  2. Nu, es balsoju par kubiem 2-3-4gadniekiem pirkstiņu vingrināšanai.
    Un patiesībā - Laine, lai visas ieceres izdodas un nekas nestāv ceļā, lai beidzot tādas nerokdarbnieces kā, piemēram, es varētu iegādāties savai sirsniņai ko tuvu!

    AtbildētDzēst
  3. jē, super, savs i-neta veikaliņš :))))
    tiešām lai forši aiziet un labi veicās :)))

    AtbildētDzēst
  4. man Tavi kubi ļoooti patīk - VISI, tāpēc lai veicas darbiņos un top arvien jauni rotaļu kubi.
    P.S. mana meitiņa ik pa laikam pieķeras pie Tava darinājuma un ir mums viena šaize - to tilla noslēpumiņu meituks ir saplēsis un visus akmentiņus izkņubinājis ārā - varbūt citiem kubiem tādas tilla kabatiņas veido atveramas, jo bērns ir spītīgs un attapīgs radījums, pa visām varītēm tiks klāt tām apslēptajām mantām :)))

    AtbildētDzēst
  5. Kolosāli!! Kā ir ar pavisam mazajiem bebīšiem, vai arī viņiem top tādi?

    AtbildētDzēst

Paldies, ka atradāt laiku, lai ielūkotos manā blogā!


Man patīk dalīties, taču visa šajā blogā pieejamā informācija un fotogrāfijas ir likumīgs "Mammas roku" īpašums un nedrīkst tikt izmantots komerciāliem mērķiem! Turpretim visi laipni aicināti smelties idejas un iedvesmu sadzīvei un dāvanām mīļiem cilvēkiem!
Man ļoti patīk, ja rakstāt par mani, taču liels lūgums allaž pievienot atsauci uz blogu "Mammasrokas"! Veiksmīgu un darbiem bagātu dienu!